Extraarbete på industritvätt

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Nu söker vi dig som är intresserad av att arbeta extra på ett industritvätteri i Örebro. Observera att det är ett krav att du som söker har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 %. Det är ett perfekt extrajobb om du studerar, men du kan även ha ett annat arbete eller eget företag.

I arbetsuppgifterna ingår att delta i och utföra allmänna och sedvanliga arbetsuppgifter inom industritvätteri. Detta handlar främst om att; sortera inkommande tvätt, sköta tvättning, vikmaskiner, mangling, packarbete.


Din profil

För att lyckas i detta arbete är det viktigt att du är arbetssam och tycker om att arbeta fysiskt. Jobbet består delvis av relativt tunga arbetsmoment och det kräver att du som söker har god fysik och uthållighet. Vi ser vidare att du gillar rotation i arbetet och har lätt att lära och ta till dig nya uppgifter och direktiv.
Jobbet ställer krav på att du hanterar det svenska språket.
Vi ser gärna att du är flexibel och kan ta arbetspass med kort varsel.

För att vara aktuell för detta extraarbete är det ett krav att du har annan huvudsaklig sysselsättning. Med annan huvudsaklig sysselsättning menas t.ex att du studerar, har eget företag eller att du har en deltidsanställning på minst 50%. Observera att sökande som inte uppfyller detta ej behandlas. Det är viktigt att du beskriver i din ansökan vilken annan sysselsättning du har och hur många vardagar du är intresserad av att arbeta per vecka.


Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Om verksamheten

Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.


Ansökan

Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Elena Hallin

Patrick Bihler

Anna Brorson

Arena Personal AB

Malin Nordeman

Carina Tiderman
0727-262666
Carina Tiderman

Martina Olsson

Elena Hallin
016-142149
Elena Hallin

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Nordic AB
  • 5 platser
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Deltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 11 augusti 2016

Besöksadress

Rademachergatan 1
None

Postadress

Rademachergatan 1
ESKILSTUNA, 63220

Liknande jobb


7 augusti 2024

7 augusti 2024

7 augusti 2024

5 augusti 2024