OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
Arbetsbeskrivning
Till vår uthyrningsverksamhet söker vi nu en ekonomiassistent som kan arbeta 4 timmar om dagen ca 4 dagar i veckan. Därför vill vi att du har en annan sysselsättning, exempelvis att du har ett eget företag eller studerar på minst 50% och ska så vara i minst 1 år framöver.
Det vår kund främst behöver hjälp med att hantera leverantörsfakturor samt andra fakturor.
Vem är du?
Vi söker dig som tidigare har arbetat med liknande arbetsuppgifter och har erfarenhet av leverantörsfakturors kontering. Dina kunskaper i engelska och svenska är goda och du är van att arbeta i Officeprogrammet.
Som person är du ordningsam och noggrann. Du trivs med administrativt arbete och är en driven person.
Vad kan vi erbjuda dig?
Vi på Experis hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid.
Kontaktperson
Du söker tjänsten via länken nedan. Ansökningar tas endast emot via hemsidan. Urvalsarbetet sker löpande och tjänsten kan därmed tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser därför gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.
Vid frågor eller funderingar kan du vända dig till Sandra Karlsson på 044 203877 alt.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Carina Berg
Sara Enebrink
708543043
Sandra Karlsson
Fredrik Wernqvist
AnnaKarin Bergqvist
070-3772063
Anna Edemyr
Camilla Rippe
031-61 72 67
Marie Gutke
Linda Holmberg
Kholod Hindi