OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Tjänsten[ Vi söker en kontorsassistent för uppdrag hos vår kund. Företaget är ett riskkapitalbolag som är beläget i city. Arbetsuppgifter * Ta emot besökare * Se till att det är ordning och reda på kontoret * Förbereda inför möten * Posthantering * Registrera visitkort * Vara behjälplig med powerpointpresentationer * Inköp av kontorsmaterial * Administrera kvittoredovisning Erfarenheter * Gymnasiekompetens * Något års erfarenhet från arbete inom reception/administration * Goda kunskaper i Officepaketet För den här tjänsten krävs det att du är serviceminded, organiserad och strukturerad i ditt sätt att arbeta. Du är noggrann och trivs med att arbeta självständigt. Varmt välkommen med din ansökan Urval och intervjuer sker löpande, vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via brev.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719