Extraarbete som kontorsassistent 1 dag/vecka

Arbetsbeskrivning

Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Tjänsten[ Vi söker en kontorsassistent för uppdrag hos vår kund. Företaget är ett riskkapitalbolag som är beläget i city. Arbetsuppgifter * Ta emot besökare * Se till att det är ordning och reda på kontoret * Förbereda inför möten * Posthantering * Registrera visitkort * Vara behjälplig med powerpointpresentationer * Inköp av kontorsmaterial * Administrera kvittoredovisning Erfarenheter * Gymnasiekompetens * Något års erfarenhet från arbete inom reception/administration * Goda kunskaper i Officepaketet För den här tjänsten krävs det att du är serviceminded, organiserad och strukturerad i ditt sätt att arbeta. Du är noggrann och trivs med att arbeta självständigt. Varmt välkommen med din ansökan Urval och intervjuer sker löpande, vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via brev.

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström

Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Placera Personal AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 10 juni 2009
  • Ansök senast: 12 juli 2009

Besöksadress

Kista Science Tower
None

Postadress

Kista Science Tower
Kista, 16451

Liknande jobb


Administratör

6 november 2024

23 oktober 2024

6 november 2024