Extraarbete som receptionist - Landskrona

Arbetsbeskrivning

Om Processbemanning AB:

Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne.  Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag. 


Brinner du för service? Vill du arbeta vid behov hos vår kund i Landskrona? Då kan detta vara en tjänst för dig! 
  
Om tjänsten:
Just nu söker vi en trevlig, initiativtagande och serviceinriktad person som vill arbeta som receptionist hos vår kund i Landskrona. I tjänsten som Receptionist ansvarar man för receptionen och utför sedvanliga kontorsuppgifter. Arbetsuppgifterna inkluderar att ta emot och skriva in besökare, ansvara för telefon och mail, hantera post och administration samt hålla ordning och reda i gemensamma utrymmen. 

Du behöver kunna arbeta vecka 52-53 samt under ett par dagars upplärning som kommer planeras in vecka 50-51. 
Utöver detta inhopp vid kommande behov. 
  
Krav för tjänsten är: 
- Erfarenhet från kundkommunikation och kundservice 
- Dokumentation och administration 
- Erfarenhet av Officepaketet samt Outlook 
- Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal såväl som skrift 
- Om du har en annan bisyssla på 50% till exempel studier är det positivt då du kan kombinera tjänsten
- Körkort B samt tillgång till bil är meriterande för att enklare kunna ta sig till arbetsplatsen 
  
Personliga egenskaper
Vi söker en noggrann person som är ansvarstagande och har lätt för att samarbeta med andra. Det är viktigt att du har god kundkommunikation, är serviceinriktad och kan hantera stressigare perioder under dagen. Som person bidrar du med positiv energi och har ett välkomnande sätt gentemot de personer du kommer i kontakt med. 
Låter detta intressant? 
Då är du välkommen att skicka in din ansökan omgående då vi kommer att kalla till intervju löpande. Din ansökan kommer att behandlas konfidentiellt. 
Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se där hittar du även våra övriga lediga tjänster!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ann Larsson
042-210299
Husein Mehmedovic
042-210299
Sandra Dahlqvist Balhuizen
042-21 02 99
Rekryteringskonsult Husein Mehmedovic
042-210299
Rekryteringskonsult Sandra Balhuizen
042-210299
Rekryteringskonsult Ann Larsson
042-210299
Rekryteringskonsult Olof Andersson
0703-103 192
Peter Johnsson
042-210299
Ekonomi/administration
ekonomi@processbemanning

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Processbemanning AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 november 2020
  • Ansök senast: 25 december 2020

Besöksadress

Stortorget 11
HELSINGBORG

Postadress

Stortorget 11, 1 tr
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


22 november 2024

11 november 2024

22 november 2024