OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ABC kraften är auktoriserade via Almega. Vi ser kraften hos varje individ. Varje person har en styrka och en inneboende kompetens att komma ut på arbetsmarknaden igen, eller kanske för första gången! Vi erbjuder utbildning, kompetenskartläggning och vägledning.
Till vårt huvudkontor i Eskilstuna söker vi ett flertal administratörer för extrajobb. Arbetsuppgiften är att under en vecka i månaden göra tidrapportering i två system. Arbetet kräver stor noggrannhet och förmågan att se när det saknas info.
Vem är du?
*Du är flexibel och ansvarsfull
*Du tycker om att samarbeta och vill bidra till ett gott arbetsklimat
*Du är prestigelös och utför de uppgifter som är tillhands
*Du är lösningsorienterad
*Du har förmågan att lägga märke till detaljer och kan hantera rutinmässiga uppgifter
*Du har kompetens och erfarenhet av att arbeta i Excel, Word, Outlook och andra standardprogram
Kompetenskrav:
Goda kunskaper i muntlig och skriftlig svenska
Slutförd gymnasieutbildning
Tjänsten är visstid utifrån de timmar det tar för arbetsgruppen att genomföra all rapportering. Du behöver kunna arbeta minst 28 timmar under de fem första arbetsdagarna i en månad. Arbetet är tänkt att starta 1:a mars. Skicka därför in din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Vi önskar endast sökande som har annan huvudsaklig flexibel sysselsättning och ser därför gärna att du studerar på till exempel Mälardalens Högskola.
För vidare frågor om tjänsten, kontakta Sofia Tikkanen på 0761-810 236 eller sofia.tikkanen@abckraften.se
Ansök via vår hemsida www.abckraften.se
Vi önskar ingen hjälp i rekryteringen eller med bemanning.