Extrajobb administratör till HOMEstate Göteborg

Extrajobb administratör till HOMEstate Göteborg

Arbetsbeskrivning

Har du en annan sysselsättning på minst 50% och är intresserad av ett extrajobb? Se hit!

HOMEstate är uppstickaren som rör om i branschen! Med de tre ägarna Balder, K-Fastigheter och rekrytering- och bemanningsföretaget OnePartnerGroup har man tagit fram ett helt nytt koncept för företagslägenheter. HOMEstate hjälper till med att möblera och inreda företagslägenheter i hela Sverige! Företaget har en unik insikt i företagens behov av bostäder för personal som ska jobba på annan ort under kortare eller längre tid. HOMEstate identifierar, utrustar och inreder lägenheter som matchar kundernas önskemål.
Läs mer på: https://homestate.se

Dina arbetsuppgifter:
Som administratör på HOMEstate erbjuds du en omväxlande tjänst där du dagligen utmanas. Det krävs att du enkelt skapar dig en överblick av arbetet och på ett strukturerat sätt löser uppkommande uppgifter.
Rollen innefattar även löpande dialog med HOMEstate´s gäster under deras vistelse vilket sker på plats, per telefon och via mejl. Man förbereder och kontrollerar lägenheterna på bästa sätt inför gästernas inflytt. Uppstår det något som måste hanteras på plats under gästernas vistelses så löser man det i dialog med teamet på HOMEstate i Stockholm.

Exempel på arbetsuppgifter: Ta emot beställningar och arbetsorder
Ansvara för nyckelhantering, kontroll av lägenheter
In- och utcheckning
Vara behjälplig mot dina kollegor
Arbetstiderna är förlagda kvällar och helger, då man arbetar efter behovet. Vi erbjuder dig ett flexibelt arbete med en fantastisk teamkänsla!

Din profil:
Vi söker efter dig som är ansvarsfull och ordningsam person. I ditt arbetssätt är du flexibel och du hittar lätt tillbaka då du fått lägga ifrån dig uppgifter för att lösa mer akuta problem. Som person tror vi att du är en ödmjuk lagspelare som gärna hjälper både kollegor och gäster. Som person är du lösningsorienterad, tålmodig och tycker om att träffa människor. B-körkort är ett krav och tillgång till bil. 

Är detta rätt tjänst för dig? Vänta inte med att söka! Urval och intervjuer sker löpande. För frågor om tjänsten ring ansvarig rekryterare Rebecka Svensson på 072 377 49 20 eller maila rebecka.svensson@onepartnergroup.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Pauline Pettersson

Pauline Pettersson

Piero Gatica

Sara Ernström

Sara Ernström

Fredrik Moberg

Jeanette Hjalmarsson
0729-745500
Eldin Ljutovac

Jeanette Hjalmarsson

Magnus Olausson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 maj 2023
  • Ansök senast: 9 juni 2023

Besöksadress

Österängsvägen 3, JÖNKÖPING
None

Postadress

Österängsvägen 3
JÖNKÖPING, 55463

Liknande jobb


Administratör till Servicecenter

18 december 2024

17 december 2024

Säljkoordinator

Säljkoordinator

13 december 2024