OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I den här rollen kommer du att ringa upp till kunder och ställa frågor gällande kompletteringar för låneansökningar och via telefon inhämta de uppgifter som saknas. Kunderna du kontaktar har alltså sökt en produkt hos EnterCard men vissa uppgifter i ansökningsformuläret för att kunna slutföra ansökan saknas. I den här rollen är du ansvarig för att samla in dessa uppgifter och du kommer inte sköta själva ansökningsprocessen. Arbetstiderna är 15 timmar per vecka och 3 timmar per dag. Förslagsviseftermiddagar med utrymme för viss flexibilitet dock ej senare än klockan 18. Kanske studerar du på deltid men har möjlighet att jobba dessa tider eller har någon annan sysselsättning på minst 50 procent.
Om EnterCard
EnterCard är ett av Skandinaviens ledande kreditmarknadsbolag. Vi erbjuder flexibla konsumentkrediter genom företagets egna varumärke re:member och tillsammans med våra partners. Vårt mål är att göra våra kunders vardag enklare genom att erbjuda dem smarta och flexibla finansieringslösningar. Vi finnsrepresenteradei Norge, Sverige och Danmark och har 450 engagerade medarbetare som betjänar företagets 1,7 miljoner kunder.
Vår kultur
Vi tror på samarbeten och styrkan i mångfald. Bland våra medarbetare finns 40 olika nationaliteter som bidrar med ny kunskap och kulturella erfarenheter.Vår kultur präglas starkt av våra kärnvärden passionate, innovative och genuine vilket genomsyrar allt vi gör, hur vi arbetar och bemöter kunder. Vi tror att mångfald, analytiska och engagerade medarbetare driver lönsamhet och bidrar till att företaget växer. Läs mer på (https://www.entercard.se/)
Det här är ett konsultuppdrag där du kommer att vara inhyrd via oss på Ivy Talents, men arbeta på plats hos vår uppdragsgivare EnterCard.
Vi söker dig som kan vara styrande i telefonsamtal då du ringer ut för att erhålla svar på specifika frågor. Det här är inga säljande samtal så det är viktigt att din ton präglas av en professionalitet och stabilitet. Du är också noggrann och strukturerad då det är viktigt att uppgifterna blir korrekta.
Vi söker dig som:
- Gärna har telefonvana från en tidigare arbetslivserfarenhet
- Är arbetsam och trivs bra med ovan beskrivna arbetsuppgifter
- Vill arbeta 15 timmar i veckan och kan starta omgående
- Studerar eller har en annan sysselsättning på 50 procent
Arbetstider:15 timmar per vecka. 3 timmar per dag. Eftermiddagar.
Omfattning:Deltid, fram till 21 december
Placering:EnterCard’s huvudkontor centrala Stockholm
Start:Omgående
Att arbeta som konsult:
Som konsult via oss på Ivy Talents omfattas du av kollektivavtal och den trygghet som det innebär. Vi är ett certifierat bemanningsföretag och är anslutna till Almega.
I den här rekryteringsprocessen samarbetar EnterCard med Ivy Talents. Välkommen med frågor angående tjänsten till Julia på 070-759 76 66 eller via mejljulia.olsson@ivytalents.se. Du söker tjänsten via ANSÖK knappen i denna annons. Vi ser fram emot din ansökan!
Sökord: Deltidsjobb, extrajobb, marknadsassistent, student
Kontaktpersoner på detta företaget
Julia Olsson
Emil Dreca
+46738795858
Julia Olsson
0707597666
Sofia Balazsi
Julia Ronge
0707597666