OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som är kommunikativ och talar både flytande franska och engelska som gärna arbetar ca 10-20 timmar/vecka. Vår kund jobbar mot läkemedelsindustrin och har sina fräscha lokaler mitt i centrala Göteborg.Som bokningssekreterare arbetar du självständigt i ett glatt team som leds av en coach, din huvudsakliga arbetsuppgift är att per telefon ringa och boka besök hos franska och engelska läkare för läkemedelskonsulenter.Arbetstiden är förlagd på dagtid och är till viss del flexibel.Är du den vi söker?Vi söker dig som talar flytande franska och engelska, är kommunikativ och gillar att ta kontakt med nya människor.Som person ser vi gärna att du är framåt, orädd, målinriktad och har en övergripande positiv inställning.Vidare ser vi gärna att du är serviceminded på ett trevligt och tillmötesgående sätt.Tidigare erfarenhet av försäljning eller kundservice är meriterande, vi söker dig som är tävlingsinriktad det är en stor fördel om du har ett intresse för läkemedelsbranschen. Information om uppdraget.Arbetstid: 10-20 timmar/vecka, dagtid Lön: 103 kr/tim Start: maj/juni Arbetet löper på tillsvidare med sommaruppehåll v.28-32 Sista ansökningsdag: 17/5 (intervjuer hålls löpande så skicka in din ansökan redan idag.