OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Är du student och känner att du har lite mer att ge i kombination till dina studier? Vill du ta dig an nya spännande utmaningar och ta chansen att skaffa dig mer arbetslivserfarenhet? Vi söker drivna medarbetare för kommande uppdrag.
Detta är en allmän annons inför kommande extrajobb inom reception, konferens, kundtjänst och event i Stockholm.
Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Arbetsuppgifter
Är du intresserad av arbete inom kontorsbranschen och vill arbeta med administration, konferens, event och service tar vi nu gärna emot din ansökan. Vi arbetar med företagskunder i hela Stockholmregionen.
Att arbeta som konsult ute hos våra kundföretag innebär ett roligt och varierande arbetsmiljö med många nya utmaningar och möjlighet till nätverkande. Vi har en bred kundbas och hos oss får du möjlighet att få insyn i många olika branscher. Arbetsuppgifterna är varierande allt från klassiska receptionsuppgifter till eventvärdinna.
Då vi har olika typer av extrajobb vill vi att du i din ansökan berättar när du är tillgänglig för start och vilken bransch samt roll du är intresserad av.
Kvalifikationer
Som person är du utåtriktad och har ett genuint intresse av människor. På en ny arbetsplats kliver du in med självförtroende, engagemang och en positiv inställning. Du ser möjligheter och löser de problem som uppstår. Du förstår vikten av att vara ansiktet utåt mot våra kunder samt har ett stort ansvarstagande.
* Erfarenhet av service
* Kunskaper i Microsoft Office
* Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
Meriterande om du har erfarenhet av administration och något större växelsystem, affärssystem eller liknande.
Vi lägger stor vikt på rätt personlighet så lyft gärna dina styrkor och tidigare erfarenheter i din ansökan och så ska vi se till att hitta rätt match för just dig!
Övrigt
Detta är en allmän annons och intervjuer sker löpande.
Kunskap- och personlighetstester samt en bakgrundskontroll kan komma att göras på slutkandidater.
Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida.
Har du frågor eller funderingar? Kontakta ansvarig rekryterare Jane Sundström på 08- 663 99 00.
Välkommen in med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Martina Wahlgren
Hanna Benjaminson
Clara Backlund
Susanne Järleby
Anna Jardelid
Hanna Benjaminson
Susanne Järleby
Linn Arvidsson
William Ericson
Linnea Hägg