Extrajobb inom finansbranschen!

Extrajobb inom finansbranschen!

Arbetsbeskrivning

BNP Paribas Personal Finance har verksamhet i mer än 30 länder världen över med 19 500 medarbetare och cirka 27 miljoner kunder. I Norden har BNP Personal Finance verksamhet i Danmark, Norge och Sverige med totalt ca. 300 medarbetare. I Sverige används varumärket SevenDay Bank gentemot kunderna där affärsidén är att erbjuda enkla, prisvärda och lättillgängliga lån- och sparprodukter till konsumenter.

Är du i början av din karriär och vill utvecklas inom administration, kundservice, ekonomi och finans? Då är detta den perfekta tjänsten för dig. På kontoret i Kista arbetar ca. 90 medarbetare. Hos SevenDay Bank arbetar du i ett företag med goda resultat, höga ambitioner och en solid tillväxt. Med en kultur som är resultat-driven och transparent är det en flexibel arbetsplats med nära relation mellan chef och medarbetare, samt en stark gemenskap. Vill du ha ett roligt och utvecklande extrajobb? Då är detta något för dig, välkommen med din ansökan redan idag!

Din roll

Vi söker dig som är på jakt efter ett extrajobb under perioden augusti-september där du kommer att ingå i ett härligt team och få spännande erfarenheter inom ekonomi, kundservice och finans. På grund av en föränderlig tid hos SevenDay söker vi sex extraresurser som kommer ha en stöttande roll och avlasta teamet Sales and Retail samt vara behjälplig för andra avdelningar vid behov.



Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Hantering av kontoansökningar
- Telefonkontakt med kunder och partners
- Arkivering, uppdatering av dokument, kontrollering av kontonummer
- Övrig administration kopplat till SevenDays produkter

Omfattning: 40%-100%, augusti-september
Start: 2022-08-08
Ort: Stockholm, kista
Arbetstider: Du kommer schemaläggas 3-5 dagar i veckan (båda vardagar och helg) beroende vad som passar ditt schema. Arbetstiderna vardagar (Måndag - fredag) 12.00-20.00, arbetstiderna för helg (Lördag - söndag) 10.00-17.00.
Anställningsform: Tjänsterna är konsultuppdrag vilket innebär att du är anställd av Clevry och arbetar som konsult hos SevenDay.


Din profil

Vem är du?
Vi söker dig som trivs att arbeta både självständigt och i team. Du är noggrann i ditt arbete och hittar ofta lösningar på eventuella problem. Du har ett positivt förhållningssätt och är flexibel.

Vi ser gärna att du:

- Tycker om att utmana dig själv och har lätt att lära
- Studerar på högskolenivå inom relevant område alternativt är mellan arbeten och ser detta som en rolig erfarenhet
- Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
- Stort plus om du har erfarenhet från arbeten inom kundtjänst, reception eller administration




Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 739 83 76 22. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clevry
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 juli 2022
  • Ansök senast: 5 augusti 2022

Liknande jobb


26 november 2024

Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024