extrajobb inom handels som varuplockare

extrajobb inom handels som varuplockare

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du student eller har en annan huvudsaklig sysselsättning och vill ha ett extrajobb? Då har du hittat rätt. Vi söker nu på uppdrag av kund varuplockare med fokus på hög service och vana inom butiksvärlden. Läs mer och vi tar gärna en kaffe med dig för att berätta mer. 


Som varuplockare är det fartfyllda pass med högt tempo. Du hämtar varor på lagret för att sedan placera ut dem i butiken. Du har ansvar för att detta sköts effektivt och att det ser snyggt ut både på lagret och i hyllorna. Att svara på frågor och vägleda kunder till rätt hylla ingår också i jobbet vilket ställer krav på att du är serviceminded och trivs med det sociala. Du är ansiktet utåt och en ambassadör och det är viktigt att kunden går ifrån butiken med en positiv upplevelse. 


Du välkomnas av ett glatt, högpresterande gäng som söker sin nästa kollega att dela vardagen med. Inledningsvis erbjuds du en kortare introduktion för att säkerställa så du har koll på uppdraget. 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har god förmåga att samarbeta. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig en mängd karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.


Till denna tjänst söker vi personer för extraarbete. Enligt vårt kollektivavtal är det därför viktigt att du som söker kan visa intyg att du har en annan huvudsaklig sysselsättning. Det kan vara exempelvis studier eller annat arbete med en omfattning på minst 50%. Om du söker arbete på heltid så hänvisar vi istället till våra utannonserade tjänster för heltidsarbete.



Ansvarsområden
-Hämta varor på lagret och placera ut dem i butiken 


-Vägleda och bidra med god service gentemot kunder 


-Vara en ambassadör för dig själv, för butiken och för randstad



Arbetstider
Detta är ett extrajobb för dig som är student eller har annan huvudsaklig sysselsättning. Passen är schemalagda främst tidig morgon/förmiddag dvs. 06:00-12.00 alt 06.00-14:00. Det finns möjlighet att dela upp pass. Detta är ett behov som startar omgående och sträcker sig framöver våren med goda möjligheter till sommarjobb. 

Kvalifikationer
Vi ser att du som söker har tidigare erfarenhet av butik/varuplock/dagligvarubranschen. Vi ser att du gillar att arbeta under högt tempo och har en extraväxel att dra i när det behövs. Jobbet kan stundtals vara fysiskt krävande. Att hålla ordning och redo runtomkring dig är givet. Vi ser att du har goda kunskaper i svenska språket. 



För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Erfarenhet
Vi ser att du har erfarenhet ifrån butik & dagligvarubranschen sedan tidigare.

Ansökan
2020-03-29 urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Anna Dahl, anna.dahl@randstad.se samt Niclas Haglund, niclas.haglund@randstad.se 



Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 5 platser
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 mars 2020
  • Ansök senast: 29 mars 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

Butiksmedarbetare, team fäsk, Willys Hyllinge Handelsplats

Butiksmedarbetare, team fäsk, Willys Hyllinge Handelsplats

25 november 2024