Extrajobb inom Ikano Bank

Arbetsbeskrivning

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, bank & finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.

Nu söker vi två medarbetare som vill skaffa alternativt bygga på sin erfarenhet & kompetens inom bank.

Arbetsbeskrivning

Som medarbetare inom backoffice avdelningen får du en ansvarsfull roll i att hantera kontakter med såväl kunder, interna avdelningar och samarbetspartners. Du är spindeln i nätet där arbetet bland annat innebär administration och validering av ärenden från kunder,  mailförfrågningar, fakturor samt inkommande samtal kopplat till sparande, kreditkort, in och utbetalningar inom bankens privatmarknad.

En gedigen grundutbildning samt kontinuerlig vidareutbildning är en självklarhet för alla anställda.

Att sätta kunden i fokus är självklart men även där du som medarbetare kommer att känna att dina idéer och kunskap tas tillvara på. Du kommer ingå i ett trevligt och sammansvetsat gäng där det är lika viktigt att ha roligt på sin arbetsplats som att göra ett bra jobb.

Bakgrund

Du har tidigare arbetat med service och/eller administration och trivs att arbeta strukturerat i en volatil miljö. Du är noggrann och gillar att arbeta mot uppsatta mål. Vidare vill vi att du som person uppskattar utveckling och uppskattar att komma in i en mycket intressant bransch med många karriär- och utvecklingsmöjligheter.

Vi söker dig som

- Älskar att bemöta kunder på ett professionellt och serviceinriktat sätt

- Är lösningsorienterad och drivs av att ständigt utvecklas

- Har gymnasiekompetens

- Trivs att jobba med frihet under ansvar

- Studerar eller har en annan huvudsaklig sysselsättning och kan arbeta cirka 32 h i månaden

- Vill skaffa erfarenhet inom ekonomi- och bankverksamhet

 

Fast lön samt trygga tillkommande förmåner enligt kollektivavtal är en självklarhet för alla anställda.

Utbildningen börjar i mitten på september. Välkommen med din ansökan, vi kommer hålla intervjuer löpande så ansök redan idag!

Sista ansökningsdag är 15/9 - 2015.

Har du frågor är du välkommen att höra av dig till Alexander Magnusson på 08-551 118 71 eller alexander.magnusson@amga.se.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Deltid -
  • Publicerat: 21 augusti 2015

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


Fotterapeut med administrativa kunskaper

Fotterapeut med administrativa kunskaper

5 november 2024

5 november 2024