OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Arena Personal söker just nu serviceinriktade personer som vill arbeta extra vid behov. Har du en annan huvudsaklig sysselsättning, som studier, eget företag eller pension kan du vara aktuell för vår bemanningspool.
Våra kunder finns i alla branscher i Stockholmsområdet och uppdragen är inom kontor- och administration, exempelvis receptionist, växeltelefonist, administratör med flera. Det är meriterande om du tidigare har arbetat med liknande arbetsuppgifter.
Din profil
Som person är du positiv, utåtriktad och prestigelös samt duktig på att prioritera. För att trivas i rollen som konsult är det viktigt att du är ansvarsfull, flexibel och mycket serviceinriktad. Då du kommer att arbeta med olika personer, ser vi att du är en person som har lätt för att samarbeta och anta nya utmaningar i nya situationer.
Service är din ledstjärna och du tycker om att göra ”det lilla extra” med ett leende på läpparna på de olika arbetsplatserna du kommer vara på. Vidare har du förmåga att se vad som behövs göras samtidigt som du är socialt begåvad och kan hantera alla sorters människor. Självklart är du också en punktlig och lojal medarbetare då du är ansiktet utåt för Arena Personal.
Låter detta intressant och har du den profil vi söker? I så fall är du varmt välkommen in med din ansökan!
Ange gärna hur mycket du önskar eller har möjlighet att jobba. Vi vill tipsa dig om att söka redan i dag då intervjuer sker löpande.
Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Om verksamheten
Arena personal har 20 års branscherfarenhet och är verksamma inom rekrytering och bemanning. Våra cirka 800 externa medarbetare verkar på cirka 500 arbetsplatser, varje år. Arena Personal är en del av Aktriva. I koncernen ingår även Arbetslivsresurs, Arena Personal AS samt Impact i Norge. Som en del av Aktriva är vi en komplett HR-partner som erbjuder rekrytering, bemanning, organisationsutveckling, omställning och rehabilitering. Vi är experter på att få rätt person på rätt plats och erbjuder lösningar som passar våra externa medarbetare lika bra som våra kunder.
Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.