Extrajobb inom kundservice och administration

Extrajobb inom kundservice och administration

Arbetsbeskrivning

Söker du efter ett administrativt och serviceinriktat extrajobb att kombinera med annan sysselsättning? Vill du arbeta i en spännande och snabbföränderlig bransch? Då kan den här tjänsten vara något för dig! 
 
Vi letar nu efter två flexibla personer till vår kund som motiveras av att förmedla god service i en administrativ och kundorienterad roll. Vi söker dig som vill arbeta extra vid sidan av en annan sysselsättning, exempelvis studier. Du behöver kunna arbeta minst 1–2 dagar i veckan och även vara tillgänglig för att täcka upp heltid under sommarperioden. 
 
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

Kundkontakt och kundvård 


Arbeta med administration och ärendehandläggning. 


Dokumentation för underhåll och service 


Orderhantering 

Stötta den interna organisationens arbete 
Det handlar om att arbeta strukturerat, lösa problem och att göra sitt yttersta för att säkerställa högsta möjliga kundnöjdhet. 
 
Din profil
Vi söker dig som är serviceminded och kan vara behjälplig med de flesta arbetsuppgifter som kan behövas göras. Vidare tror vi att du som söker är en social, noggrann, du en lojal, ansvarsfull och pålitlig person med stort fokus på kunden. Vi ser gärna att du har arbetat med någon form av service tidigare och har en god känsla för vad kundservice innebär. Vidare har du goda datakunskaper och sätter dig enkelt in i olika datasystem. Du behöver behärska svenska i tal och skrift.

För att vara aktuell för denna tjänst bör du kunna arbeta minst 1–2 dagar i veckan och även vara tillgänglig för att täcka upp heltid under sommarperioden. 
 
Övrigt
Omfattning: Tjänsten är på deltid med start omgående. 
Arbetstid:  Kontorstid måndag – fredag  
Anställning: Det här är ett konsultuppdrag till vår kund via OnePartnerGroup. 

Du behöver i kombination med detta extrajobb ha en annan sysselsättning.
 
Vad händer när du har sökt tjänsten?
För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Rebecka Svensson på rebecka.svensson@onepartnergroup.se. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.

Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Pauline Pettersson

Pauline Pettersson

Piero Gatica

Sara Ernström

Sara Ernström

Fredrik Moberg

Jeanette Hjalmarsson
0729-745500
Eldin Ljutovac

Jeanette Hjalmarsson

Magnus Olausson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 oktober 2024
  • Ansök senast: 16 oktober 2024

Besöksadress

Österängsvägen 3, JÖNKÖPING
None

Postadress

Österängsvägen 3
JÖNKÖPING, 55463

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024