OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som behöver ett extrajobb! Tjänsten är inom kundservice/support på ett företag beläget i Kista. Du kommer att ingå i ett team men arbeta självständigt och vi tror att det här kan vara ett perfekt jobb att kombinera med dina studier t ex. Intresserad? Läs vidare i annonsen och ansök!
Vad går arbetet ut på?
Som behovsanställd behöver du kunna arbeta vissa veckor under sommaren, v.26 - 33. Du är den som kommer att täcka upp för ordinarie personals ledigheter. Du ska även ha möjlighet att arbeta extra under övriga året då det dyker upp arbetstoppar på företaget. Arbetet kommer att utföras hos vår kund som har sitt kontor i Kista dit du tar dig enkelt med kollektivtrafiken. Rollen utgör ett utmanande administrativt och koordinerande arbete med varierande arbetsuppgifter som bl.a. innefattar:
- in och utgående telefonsamtal
- ta emot felanmälningar
- fakturahantering
- administrera leverantörsbeställningar
- ekonomiska arbetsuppgifter samt bistå som stöd åt arbetsledare, drifttekniker och kunder
I rollen krävs ett nära samarbete med avtalsansvariga, underentreprenörer, leverantörer och beställare hos kunden.
Anställningen inleds med en introduktionsutbildning där du får lära dig det du behöver veta för att komma igång med jobbet på bästa sätt. Du fyller en viktig roll i att säkerställa leveranserna till en av våra större kunder med en nära anknytning till ett geografiskt område. När du arbetar kommer dina arbetstider vara kl.7:00-15:30 eller 7:30 - 16:00 inkl. 30 min lunch. Ibland kan det gå bra att du arbetar 2 halvdagar istället för en heldag.
Vilken profil är det vi söker?
Vi söker dig som söker ett extra arbete under en längre tid. Då detta kommer att vara en timanställning så söker vi dig som har rätt att ta en timanställning. För att kvalificera in på en timanställning hos oss så behöver du vara student, bedriva egen verksamhet eller ha en annan huvudsaklig sysselsättning. Detta är enligt kollektivavtal.
Vi söker dig som har gymnasieexamen, meriterande är fastighetsteknikkunskap eller motsvarande från arbetslivet. Du har en personlighet som är nyfiken och en förmåga att ta egna initiativ. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och vi ser gärna att du vill växa och utvecklas. Vi välkomnar framför allt dig med goda kunskaper inom administration, kundsupport och service att söka tjänsten och ser även gärna att du har erfarenhet av att arbeta över telefon. Övriga personliga egenskaper är att du har en social och engagerad personlighet med öga för detaljer. Du är en person som har ett strukturerat arbetssätt och kan förhålla dig till gällande rutiner. Du behöver vara stresstålig då "tempot" kan variera och vi vill gärna att du deltar i effektiviseringsarbete och kommer med förbättringsförslag i arbetssättet tillsammans med din arbetsledare och dina medarbetare. Då denna tjänst innehåller både kundkontakter och administration, både över mail och via telefon, så ska du ha mycket goda kunskaper i svenska och engelska samt god datorvana. Arbetsuppgifterna kommer att hanteras i olika system, både interna och externa.
Om Manpower
Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.
Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig bemanningskoordinator Tova Rongedal via e-post: tova.rongedal@manpower.se. Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt personer. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!