Extrajobb inom Svensk adressändring!

Arbetsbeskrivning

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, bank & finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.

Till hösten 2015 kommer vi att anställa medarbetare som vill arbeta extra med service, merförsäljning och administration inom Svensk adressändring. Vill du, finns även möjligheten att arbeta på andra uppdrag inom service och administration hos andra av våra kunder i Stockholm vilket passar bra om du som sökande eftersträvar att bygga på din erfarenhet och kompetens. Vi söker dig som studerar eller har en annan huvudsaklig sysselsättning. Du bör kunna arbeta cirka 32 h i månaden där störst behov är på måndagar.

Bakgrund

Du har tidigare arbetat med service och/eller försäljning och trivs att arbeta strukturerat i en volatil miljö. Du är noggrann och gillar att arbeta mot uppsatta mål. Vidare vill vi att du som person uppskattar utveckling och uppskattar att komma in i en mycket intressant bransch med många karriär- och utvecklingsmöjligheter.

Vi söker dig som

- Älskar att bemöta kunder på ett professionellt och serviceinriktat sätt

- Trivs att arbeta mot uppsatta mål

- Är lösningsorienterad och drivs av att ständigt utvecklas

- Studerar eller har en annan huvudsaklig sysselsättning och kan arbeta cirka 32 h i månaden.

 

Arbetsbeskrivning

Som kundtjänstmedarbetare på Svensk Adressändring tar du emot inkommande samtal där du genomför adressändringar, svarar på frågor från kunder angående fakturor, eftersändning av post m.m.

Du arbetar i modern organisation där arbetet blandat innebär enkla som komplicerade ärenden inom administration och backoffice.  

Att sätta kunden i fokus är självklart men även där du som medarbetare kommer att känna att dina idéer och kunskap tas tillvara på. Att ha roligt på arbetet är en självklarhet där ni tillsammans arbetar för att nå ett effektivt arbete.

 

Utbildningen börjar i mitten på september. Välkommen med din ansökan, vi kommer hålla intervjuer löpande så ansök redan idag!

Sista ansökningsdag är 18/9 - 2015.

Har du frågor är du välkommen att höra av dig till Martin Edin 08-551 118 72

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB
  • 3 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Deltid -
  • Publicerat: 21 augusti 2015

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024