OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl.an industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel samt även andra yrken. Personalpoolen bemannar ett antal telefonväxlar och receptioner i Örebro och vi söker nu dig som vill hoppa in extra då behov uppstår. Arbetet består av sitta i telefonväxel eller ansvara för en reception. Både längre och kortare inhopp kan bli aktuella då den ordinarie personalen är sjuk, ledig eller har semester. Du kommer att få upplärning på de olika arbetsplatserna och i samråd med dig så bestämmer vi omfattningen på antal arbetsplatser som blir aktuella. Som person skall du vara positiv, flexibel och van vid att serva andra. Tidigare erfranhet från olika serviceyrken är meriterande och även vana från liknande arbtesuppgifter.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001