EXTRAJOBB - Kundtjänst i Borlänge

EXTRAJOBB - Kundtjänst i Borlänge

Arbetsbeskrivning

Om jobbet
Bahnhof söker nu personal till vår kundtjänst i Borlänge. Vi vill anställa 5 personer som kan hjälpa till att hålla arbetet i gång vid behov exempelvis kvällar och helger, med start omgående. Tjänsten passar perfekt för dig som studerar och vill kombinera dina studier med ett flexibelt extrajobb.
Om tjänsten
Du är personen som våra privatkunder ringer när de vill beställa bredband eller om internetanslutningen inte fungerar som den ska. Beroende på vad kunden har för problem kommer du tillämpa olika felsökningsrutiner. Jobbet bygger mycket på samarbete - du ska kunna kommunicera, förklara och arbeta tillsammans med olika typer av kunder.
Frågorna kan vara av varierande karaktär och svårighetsgrad, men oroa dig inte! Vi ser till att du kan allt du behöver veta innan du börjar ta samtal. Din första vecka hos oss kommer bestå av utbildning, både teoretisk och praktisk. Du kommer få en genomgång av Bahnhofs produkter och tjänster, lyssna på kundsamtal, och ganska snart kommer du få ta dina egna samtal. Självklart har du en erfaren kollega vid din sida som du kan fråga när du undrar något. Du kommer även ha tillgång till vår ”inhouse-guide” där vi har samlat flera års kunskap om olika tekniska prylar och lösningar.
Kontoret är placerat mitt i centrala Borlänge, och här råder en familjär stämning med härlig gemenskap! Även om arbetet är individuellt så präglas atmosfären av en skön teamkänsla, och alla som arbetar på kundtjänsten uppmuntras att komma med egna idéer och förslag.
Om Bahnhof
Bahnhof är en internet- och telekomoperatör. Vi producerar bredbandstjänster och molntjänster i datahallar till företag och privatpersoner. Vi drivs av en brinnande tro på teknikens möjligheter. I många frågor är vi djupt engagerade i hur tekniken påverkar samhället på olika sätt. Vi har ett fokus som innebär att vi värnar privatliv och frihet på nätet.
Bahnhof erbjuder intressanta arbetsuppgifter med goda möjligheter till egen utveckling, och vi är övertygade om att en blandning av människor med olika bakgrund skapar en dynamisk och kreativ arbetsmiljö. Våra olikheter är vår styrka.
Mejla din ansökan bestående av ett personligt brev + CV till ansokan@bahnhof.se och döp mejlet till "Extrajobb - Kundtjänst Borlänge”.

Kontaktpersoner på detta företaget

Utvecklingschef Thomas Akervall
076-1110121
Utvecklingschef Thomas Akervall
076-1110121
Försäljningschef Pernilla Arensparr
076-1110100
VD Jon Karlung
0761110160
Chef Leverans & Företagssupport Joel Holmberg

Nätchef Andreas Lundin
076-1110131
Leveranschef Joel Holmberg
076-1110136
Ekonomichef Malin Svensson
0761110192
Försäljningschef Erik Kullander

Affärsområdeschef Peter Lysén
076-1110151

Sammanfattning

  • Arbetsplats: BAHNHOF AB (PUBL) STOCKHOLM
  • 5 platser
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 september 2024
  • Ansök senast: 3 oktober 2024

Besöksadress

Tunnelgatan 2
STOCKHOLM

Postadress

BOX 7702
STOCKHOLM, 11137

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024