Extrajobb med covidbevis på E-hälsomyndigheten

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi ett flertal personer som kan arbeta extra hantering av covidbevis! 

Om tjänsten

• Hantera inkommande post från medborgare - öppning, kontroll och sortering
• Arbeta med ständig förbättring och komma med förslag till åtgärder.
• Eventuellt hantera covidbevis, tillfrisknandebevis och testbevis

Tjänsterna är placerade inom enheten kundtjänst som är en tillfällig enhet på avdelningen digitalisering som ska hantera ärenden från medborgarna som rör covidbevis. 

Vi söker dig som:

• Vill jobba extra flera dagar i veckan, främst på förmiddagar
• Studerar på högskola eller universitet
• Har goda kunskaper i svenska språket såväl i tal som skrift

Meriterande är:


• Tidigare arbete inom administration

Som person är du strukturerad, har en god samarbetsförmåga och är serviceinriktad. 

Vid rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid personliga kompetenser.

Vad erbjuder vi
Vi erbjuder en stor möjlighet att vara med och skapa samhällsnytta.

Arbetstiderna är kontorstid kl.9-17. Vi ser helst att du arbetar 2-3 timmar/arbetspass och helst på förmiddagarna mellan kl.9-12. Anställningarna är visstid till och med 30 juni 2022 med tillträde omgående. Löneformen är timlön. Placering för anställningen är Kalmar. 

Är du intresserad?
Frågor angående tjänsten besvaras av HR-specialist Carolin Gullberg, 010-10 60 718, Emmeli Gross, Saco, tel 010-458 63 04 och Ingela Gångfeldt, -ST, tel 010-458 62 90.

Välkommen att skicka in din ansökan via vårt rekryteringssystem med cv och personligt brev senast 1 december 2021! Intervjuer hålls löpande under rekryteringsperioden. 

Om E-hälsomyndigheten
E-hälsomyndigheten skapar ett bättre informationsutbyte inom hälsa, vård och omsorg. Det gör vi genom att leda regeringens initiativ inom e-hälsoområdet och erbjuda effektiva, kvalitetssäkrade tjänster till professionerna och privatpersoner. Enkelt uttryckt: Med hjälp av e-hälsa kan vi få ett friskare och jämlikare Sverige. Hos oss arbetar ungefär 300 personer och vi är fördelade på två orter, Stockholm och Kalmar. Läs mer på www.ehalsomyndigheten.se

Rekryteringen sköts av E-hälsomyndighetens HR-avdelning och därför undanber vi oss säljsamtal från rekryteringsföretag och annonssäljare.

Sökord: Kundtjänst, timjobb, deltidsjobb

#LI-DNI

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-generalist Monika Elfström
010-458 62 70
Avdelningschef Ulla Lilja Berg
010-458 62 53
tf chef för IT-avdelningen Åke Johansson
010-458 62 25
Enhetschef Stefan Vallin
010-458 63 40
Tf gruppchef Sandra Müller
010-458 62 14
HR-generalist Monika Elfström
010-458 62 70
enhetschef Maria Samén
010-458 62 60
enhetschef Emma Uhman
010-458 62 40
kommunikationschef Eva Reimers
076-140 26 26
HR-Chef Ann-Charlotte Francis
010-458 63 44

Sammanfattning

  • Arbetsplats: eHälsomyndigheten
  • 10 platser
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Rörlig ackords- eller provisionslön
  • Publicerat: 24 november 2021
  • Ansök senast: 28 november 2021

Besöksadress

Ringvägen 100 A
Stockholm

Postadress

Ringvägen 100, 8 tr, uppgång D
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Administrativ assistent

Administrativ assistent

14 november 2024

Administratör sökes till kund i Borås

Administratör sökes till kund i Borås

14 november 2024

Administratör till Förskoleförvaltningen

Administratör till Förskoleförvaltningen

14 november 2024