Extrajobb och sommarjobb inom Kundcenter

Extrajobb och sommarjobb inom Kundcenter

Arbetsbeskrivning

Är du en omtänksam person som trivs med att ta egna initiativ? Och vill du till en arbetsplats där du får vara med och bidra till något större? Då har du kommit helt rätt. ÖBO är inte som andra företag.

Vi försöker alltid att vara tillgängliga och vi bryr oss verkligen om våra hyresgäster och världen omkring oss. Det som gör oss speciella är att vi är Örebros enda allmännyttiga bostadsbolag. Det gör att vi kan tänka långsiktigt och utveckla nya lösningar tillsammans med de som hyr av oss och andra i omvärlden. Vi tar helt enkelt ett djupare samhällsansvar och vår ambition är att vara med och utveckla Örebro i många år framöver. Tillsammans skapar vi ett levande Örebro.

Till vårt Kundcenter söker vi nu extrapersonal för sommarjobb samt vid olika ledigheter och arbetstoppar och behov under året.



Arbetsuppgifter
I Kundcenter servar vi våra kunder och medarbetare inom företaget via telefon, mail, samt sociala medier. Detta sker under våra öppettider vardagar måndag-fredag kl. 08:00-17:00. Kundcenter tar emot samtliga inkommande samtal till företaget samt svarar på det mesta som rör boendet för våra hyresgäster. Arbetet är omväxlade men kan tidvis vara stressigt. 



Vem söker vi?
Vi söker dig som är tillgänglig att ersätta ordinarie personal i Kundcenter under sommarperioden och kring storhelger såsom påsk, jul och nyår samt vid övriga behov/arbetstoppar. Vi söker i första hand universitetsstudenter som är i början av studierna då vi erbjuder sommar/extrajobb de kommande två-tre åren. Det är meriterande om du har vana från liknande serviceyrken. Vidare vill vi att du har god datorvana, är kommunikativ, har god administrativ färdighet och god samarbetsförmåga.

Kunskaper i engelska och gärna andra språkkunskaper är värdefulla i arbetet.

Att vara serviceinriktad, flexibel och ha ett trevligt bemötande är naturligtvis ett krav. Vi tror att du som söker har stor social kompetens och trivs med att arbeta i grupp. Det är även ett plus om du har lokalkännedom eftersom det underlättar i det dagliga arbetet.

För mer information är du välkommen att kontakta Marie Röjmalm, chef Kundcenter  019-19 42 88. Sten-Inge Dellevåg, facklig företrädare för Vision och nås via 019-194200. Urval sker löpande. Sista ansökningsdag är den 31 mars 2023.



ÖrebroBostäder arbetar aktivt med att vara en attraktiv arbetsgivare. Våra medarbetare tycker att vi är en trygg arbetsgivare, att våra arbeten kännetecknas av ansvar, frihet och variation och att vi har goda utvecklingsmöjligheter och bra arbetskamrater. Läs gärna mer om hur det är att jobba hos oss på vår hemsida www.obo.se.

ÖrebroBostäder AB tillämpar kompetensbaserad rekrytering och utgår från våra värdegrunder - människors lika värde, miljöansvar, samhällsansvar och öppenhet.

ÖBO (ÖrebroBostäder) är ett av Sveriges största allmännyttigt bostadsföretag som ägs av Örebro kommun och har närmare 23 000 lägenheter och ca 1 000 kommersiella lokaler. Vill du veta mer om oss och vad vi gör? Besök obo.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Ester Liljedahl, Chef ETK, VDT och Måleriservice
070-7194350
Per-Erik Friberg, Gruppledare Måleriservice
070-7194498
Marie Röjmalm, Chef Kundtjänst / Växel
019-19 42 88
Mona Liljenskog, Ordförande Vision
070-719 46 14
Bernt Andersson, Enhetschef
070-719 46 45
Hanne Andersen, Ordförande Fastighetsanställdas förbund
070-719 42 98
Lilian Hagnelius, Chef Fastighetsskötsel Centrum / Rosta / Vasa
019-19 42 14
Bengt Björndahl, Chef Projektledning
070-719 44 49
Petter Runesson, Chef Fastighetsservice
070-7194446
Åsa Medin, Chef fastighetsskötsel Varberga / Oxhagen
019-19 42 19

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ÖrebroBostäder AB
  • 5 platser
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 januari 2023
  • Ansök senast: 31 mars 2023

Besöksadress

Box 8033
None

Postadress

Box 8033
Örebro, 70008

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024