Extrajobb på återvinningscentral i Vingåker

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Serviceinriktad medarbetare för extrajobb på återvinningscentralen i Vingåker sökes!

Extrapersonal sökes till återvinningscentralen i Vingåker.
Arbetet är huvudsakligen förlagt kvällar och helger, främst onsdagar 16:00-19:00 och lördagar 09:00-13:00. Även arbete mån-fre dagtid 07:00-16:00 kan förekomma.


I arbetsuppgifterna ingår:
Ta emot och hjälpa kunder med sortering av avfall på återvinningscentralen.
Se till att avfall sorteras rätt, samt hantera farligt avfall.
Löpande arbete med drift, skötsel, och underhåll på anläggningen.
Arbete vid vågterminal.
Daglig drift och underhåll av maskiner, byggnader, sorterings-, upplagsytor inom området.
Maskinkörning.
Arbeta för en kundanpassad och effektiv utveckling på återvinningscentralen.




Din profil

För att vara aktuell för detta extrajobb är det ett krav att du har en annan huvudsaklig sysselsättning. Med annan huvudsaklig sysselsättning menas t.ex. att du studerar, har eget företag eller att du har en deltidsanställning på minst 50 %. Observera att sökande som inte uppfyller detta krav ej behandlas.

Det som är utmärkande för dig är att du är serviceinriktad, ansvarstagande och ordningssam. Du är glad och positiv och har lätt att samarbeta med andra människor.
*Du har hjullastarkort C2 samt körkort B.
*Meriterande med utbildning i hantering av farligt avfall.
*Meriterande om du har arbetserfarenheter av liknande arbete.


Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Om verksamheten




Ansökan

Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Elena Hallin

Patrick Bihler

Anna Brorson

Arena Personal AB

Malin Nordeman

Carina Tiderman
0727-262666
Carina Tiderman

Martina Olsson

Elena Hallin
016-142149
Elena Hallin

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Nordic AB ESKILSTUNA
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Deltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 16 augusti 2016

Besöksadress

Rademachergatan 1
None

Postadress

Rademachergatan 1
ESKILSTUNA, 63220

Liknande jobb


15 november 2024

14 november 2024