Extrajobb på ehandelsbolag inom kundtjänst till höst!

Extrajobb på ehandelsbolag inom kundtjänst till höst!

Arbetsbeskrivning

Vi på Jappa söker positiva och lösningsfokuserade personer som vill jobba extra med att leverera förstklassiga kundtjänstupplevelser för våra snabbt växande e-handelskunder. Våra kunder är i dagsläget baserade i Stockholm och Göteborg med omnejd.
Eftersom e-handeln expanderar kraftigt har många av våra kunder behov av att utöka sin kundtjänst. Våra kunder rör sig inom e-handelsbranschen med fokus på allt från köksinredning, husgeråd, mode till motorcyklar. Det här är en ypperlig chans att utöka ditt cv och bygga på din erfarenhetsbank!
Som kundtjänstmedarbetare besvarar du frågor som inkommer via olika kanaler till kunden. Det kan vara via telefon, mail, chatt samt andra ärendehanteringsprogram. Frågorna kan beröra produkter, återbetalningar, returer mm. Kvaliteten på ett företags kundtjänst har stor påverkan på hur nöjda kunderna blir. Vi strävar därför efter att hitta personer som kommer att ge våra kunders kunder en bra upplevelse och ett bra bemötande.
Arbetet är primärt på deltid, antingen vardagar, kvällar eller under helger.
Vi söker dig som är flexibel OCH strukturerad. Du gillar verkligen att hjälpa andra och har förmågan att anpassa dig till olika kunders frågeställningar och på ett trevligt sätt komma till korrekt avslut.
Mängden inkommande kundfrågor varierar över tid, varför du behöver kunna anpassa ditt arbetstempo för att kunna hålla en jämn, hög servicenivå.
Detta är det perfekta jobbet för dig som exempelvis är student och som utöver en extrainkomst vill bygga ett attraktivt CV inom e-handelsbranschen.
Vi tillsätter rätt kandidater omgående och vår utvärdering av kandidater görs löpande.
Kravprofil
• Som lägst gymnasiekompetens
• Minst 1 års erfarenhet av kundservicearbete – meriterande om du arbetat med e-handel samt arbetat med kundservice.
• Utmärkt kommunikativ förmåga i både tal och skrift på svenska och engelska, övriga språk är ett plus, just nu har vi även behov av personer som talar och förstår norska, danska, finska och engelska.
• Du ska ha jobbat i något av de system som idag används för kundtjänstarbete inom e-handeln, exempelvis Zendesk eller Visma, och vara bekväm i minst en plattform.
• För att kunna ge kunderna bra service tror vi att det är nödvändigt att du har ett genuint intresse av att hjälpa andra människor.
• Glöm inte att lägga till rollen "Kundtjänst och Support" i Jappa för att kunna bli hittad av kunden.
*********************************************
Jappa är en talent-as-a-service-lösning för uppdrag inom e-handeln. Du som söker efter uppdrag lägger upp din profil på Jappa och blir därefter tillgänglig för företag som vill anlita dig för uppdrag.
TIPS: Vi har märkt att våra kundföretag hellre anlitar personer som har väl ifyllda profiler och som motiverar varför de passar just i den roll de lagt upp sig på. Kontakta oss på Jappa på chatten som finns på www.jappa.jobs om du vill ha hjälp att förbättra din profil.
OBS - ansökan sker genom att du registrerar din profil och din önskade roll på www.jappa.jobs. Jappa tar inte emot CVn eller ansökningar via email, dvs på det gammalmodiga sättet. Vi på Jappa strävar efter att erbjuda våra kunder personal som verkligen gör positiv skillnad i deras verksamheter.
#jobbjustnu

Sammanfattning

  • Arbetsplats: New Terms AB Göteborg
  • 2 platser
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 september 2021
  • Ansök senast: 1 oktober 2021

Besöksadress

Viktor Rydbergsgatan 14
Göteborg

Postadress

Viktor Rydbergsgatan 14
Göteborg, 41132

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024