OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Just nu söker vi kundtservicemedarbetare till Eltels kundcenter i Göteborg, på Hisingen (Eriksberg) för extrajobbb på vardagar samt heltid veckorna 27-33.
Om Eltel
Eltel är en ledande nordeuropeisk leverantör av tekniska tjänster till infranetbranschen. De erbjuder ett brett tjänsteutbud; från underhåll och uppgraderingstjänster till större projektleveranser och de har samarbeten med flertalet välkända nätoperatörer.
Om tjänsten
I tjänsten som kundbokare arbetare du koordinerande gentemot Eltels kunder. Du kontrollerar och följer upp leveranser och installationer, både internt och externt. Det kan t.ex handla om att boka installationer gentemot privatpersoner och följa upp förseningar. Ditt främsta arbetsredskap kommer att vara telefonen.
Några typiska arbetsuppgifter Ringa Eltels kunder för att boka installationer
Ärendehantering i system
Uppföljning och kontroll
Intern kommunikation
Du kommer alltså att vara en nyckelspelare för att kundupplevelsen är så bra som möjligt. I din roll som har du kontakt med kund, tekniker, produktionsledare samt arbetar tätt med teamchef.
Arbetstider och anställning
Du bör kunna arbeta minst en dag/vecka och heltid veckorna 27-33 (29/6-14/8). Arbetstiden är antingen mellan kl 7:30-16.00 eller 9:30-18.00. Du behöver ha en annan huvudsaklig sysselsättning, t.ex studier, som du önskar kombinera med ett extrajobb vid behov och vid möjlighet. Kontoret ligger på Säterigatan 20, i Eriksberg.
Detta är ett konsultuppdrag och du blir anställd av Barona.
Om dig
För att vara framgångsrik i rollen som kundbokare så har du lätt för att samarbeta och är trygg i din kommunikation med andra människor per telefon. Det är ett stort plus om du har tidigare erfarenhet av att arbeta med kunder. Slutförd gymnasial utbildning
Talar och skriver flytande svenska samt goda kunskaper i engelska
Dina personliga egenskaper Är lösningsorienterad, ansvarstagande och engagerad i ditt arbete
Tar initiativ och uppvisar god social förmåga
Är flexibel, gillar att ge service av hög kvalitet samt fullgör arbetsuppgifter på ett affärsmässigt sätt
Är bra på att planera och prioritera under hög arbetsbelastning och tidspress
Har en vilja och ett intresse för att leda andra i deras arbete
Vad erbjuder vi dig?
Det här är ett drömjobb för dig som vill få praktisk erfarenhet inom kundbemötande, administration och koordinering på ett stort välkänt företag inom nätverksbranschen samt vill skapa nya värdefulla kontakter och bredda ditt kontaktnät. Som konsult hos Barona är du anställd av ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal och du får en dedikerad konsultchef som du har regelbunden kontakt med.
Ansökan
Välkommen att ansöka genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post men för specifika frågor om tjänsten eller processen, hör av dig till Pernilla Rodriguez på pernilla.rodriguez@barona.se
Varmt välkommen med din ansökan!