OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl.an industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel samt även andra yrken. Vi söker för kunds räkning dig som studerar eller har annan huvudsaklig sysselsättning och som vill och kan arbetat extra. Du skall arbeta i en reception/växel samt ha en del administrativa sysslor. Du kommer att vara företagets ansikte och/eller röst utåt och den första som kunden möter. För dig är det en självklarhet att alltid ge bästa servicen. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från kundservice i någon form. Du skall även tidigare ha arbetat med administrativa sysslor, såsom kontering av fakturor m.m. Som person skall du vara villig att lära nytt, flexibel och positiv. Du skall vara beredd på att tjänsten kan innebära[jobb med mycket kort varsel vid t.ex. sjukdom
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001