OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en serviceinriktad person som kan arbeta extra som receptionist till kund i Centrala Göteborg. Vi ser gärna att du kan komma in och arbeta hos vår kund med relativt kort varsel. Start Januari.
Vi söker dig som brinner för service, är snabblärd, engagerad, flexibel, positiv och lösningsorienterad. Du tycker om att arbeta i en roll där du dagligen får träffa människor och ha många bollar i luften.
Arbetsuppgifter:
I rollen som receptionist har du en viktig roll då du är det första kunderna ser vid besök hos företaget. Som behovsanställd kommer du att täcka upp när befintliga receptionister är frånvarande, du kommer därför att arbeta självständigt och får ta ett stort eget ansvar de tillfällen du är på plats.
Dina arbetsuppgifter kommer främst att innebära att:
Vara ansiktet utåt för företaget
Ansvara för växeltelefonen
Ta emot besökare och hjälpa dem vidare till rätt kontaktperson.
posthantering
Ansökan
Vi ser fram emot din ansökan och vill tipsa om att söka så snart som möjligt då intervjuer sker löpande. Bifoga CV och kort beskrivning av dig själv till ansok@agillo.se . Ange din ansökan med "Extrajobb receptionist".
Om Agillo
Agillo AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som är särskilt inriktade på personaluthyrning och rekrytering inom arbetsområdena produktion, kontor, ekonomi, produktion, lager, bygg och anläggning.