EXTRAJOBB: Serviceinriktad kundservicemedarbetare

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning: Rollen som kundservicemedarbetare innebär att du svarar på inkommande samtal från företagskunder gällande orderhantering, beställningar och information om kampanjer m.m. Du kommer att arbeta i team och avlasta ordinarie personal vid arbetstoppar.

Arbetets omfattning: Vi söker dig som vill arbeta extra på måndagar och vissa tisdagar mellan 8-17. Uppdraget startar med en hel veckas upplärning på heltid. Erbjuds även ev heltidsjobb under sommaren. Du kommer att arbeta som konsult för MAGNA.

Kundföretaget

Vår kund är i grunden ett familjeägt bryggeri men har utvecklats till en av Sveriges största dryckesleverantörer. Företaget värnar om dryckeshantverket och har alltid dryckesupplevelsen i fokus. Bland produkterna hittar ett brett sortiment inom öl, vin, sprit och läsk. Företaget förenar starka traditioner med nytänkande och har idag ca 1000 medarbetare och en omsättning över 3 MDKR.

Företaget präglas av frihet, rak kommunikation och högt i tak. Här får du en varm och öppen arbetsplats där teamarbete är i fokus.

Din profil

Kompetenskrav: Vi söker dig som är student och som har möjlighet att arbeta extra enligt tiderna ovan. Meriterande är om du tidigare arbetat inom servicerelaterade yrken och du anser dig ha lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Du är en god kommunikatör och älskar att ge effektiv och god service till företagets kunder. Du skall ha god datorvana och det är meriterande om du arbetat med telefonen som redskap tidigare.

Personliga egenskaper: För att trivas och lyckas i denna roll ser vi att du är glad, positiv och gillar att arbeta i grupp. Vidare är du nyfiken och hungrig på att lära dig nya saker. Det viktigaste för dig är att se till att kunden blir nöjd samtidigt som du har lätt att behålla lugnet i perioder när det är mycket att göra.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Johanna Lindholm på 08 611 21 25.

Vårt företag

Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.

Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!

Kontaktpersoner på detta företaget

Emma Henriksen

Louisa Björklund

Frida Bergman

Marcus Nilsson

Marcus Nilsson
076-6778778
Christian Vikander
070 512 49 15
Christian Vikander
08 - 121 502 04
Jessica Tollstoy

Johanna Lindholm

Ann-Sofie Widlund Stendalen
08-501 685 11

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MAGNA AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Deltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 27 december 2016

Besöksadress

Industrigatan 4A, Stockholm
None

Postadress

Industrigatan 4A
Stockholm, 11246

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024