OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Är du en serviceinriktad person som trivs att jobba med telefon och mailkontakter och att hantera komplex information? Har du erfarenhet av kundservice och är intresserad av fastighetsdrift?
Då kan du vara rätt person för jobbet där vi nu söker efter en till vår kund Uppsla kommun.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt.
Ansvarsområden
Team felanmälan fastighet, består idag av 6 personer och dom söker nu förstärkning till sitt team. Här jobbar du tillsammans med medarbetare i teamet och med kollegor i hela bolaget.
Arbetet innebär stor variation och passar dig som trivs med problemlösning och att ge god service. Vi söker dig som är duktig på att hantera tangentbord, telefon och information samtidigt!
Du kommer att ta emot och registrera felanmälningar och synpunkter avseende kommunkoncernens fastigheter. Felanmälningar och synpunkter kommer in via telefon, e-post samt via webbformulär och du registrerar dessa i olika ärendehanteringssystem. Ärendena kan vara mer eller mindre komplexa och kräver att du är bra på att förstå och söka fram information.
Fastigheterna finns inom hela kommunen. Kunderna består främst av kommunens interna
förvaltningar och kommunala bolag.
Arbetstider
Anställningsform: Deltid till och med den 30 april med möjlighet till förlängning
Omfattning: 40% med möjlighet till mer
Tillträde: Enligt överenskommelse
Viktigt att du snabbt kan hoppa in när behov finns.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har arbetslivserfarenhet från kundtjänst och kundservice i kombination med en
gymnasieutbildning. Har du dessutom utbildning inom kommunikation, information eller kundtjänst är det meriterande liksom om du har erfarenhet av fastighetsservice.
Det är bra om du har erfarenhet av att arbeta i olika ärendehanteringssystem. God kännedom i
fastighetssystemet LEB och Unit4 är meriterande.
Arbetet kräver goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Övriga språkkunskaper är
meriterande. Vidare efterfrågar vi god lokalkännedom inom Uppsala och B-körkort.
Vi förutsätter att du är flexibel, har en väl utvecklad känsla för service och har lätt för att lyssna och anpassa ditt sätt att kommunicera. Vidare kan du se frågor i ett större perspektiv och vid
arbetstoppar ha förmågan att fokusera på rätt saker.
Ansökan
Ansöka senast 22/12.
Under ansökningsperioden sker urval löpande.
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044