Extrajobb som administratör / receptionist på Söder

Arbetsbeskrivning

Extrajobb som administratör / receptionist på Söder
Letar du efter ett extrajobb, måndag-fredag, som bara är ett par timmar - men ändå erbjuder mixen av service och administration? Vår kund är ett större företag med kontor på härliga Söder. Här erbjuds du en omväxlande roll där du både står i reception men också sköter administration och resebokningar. Låter det som något för dig? Då startar uppdrag 7 augusti i Stockholm. Med dig i bagaget har du minst 1 års relevant erfarenhet och datorvana. Välkommen med din ansökan!

Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Stockholm

Omfattning: Deltid (vardagar 14:30-16:30). För start 7 augusti och med uppdrag året ut (med möjlig förlängning).

Arbetsbeskrivning:
Vår kund är ett större företag med kontor på härliga Södermalm. I den kombinerande rollen mellan administration och reception söker vi nu dig som vill arbeta 2 timmar om dagen, måndag till fredag, i ett omväxlande och givande uppdrag. På plats har du en kollega från Randstad, som du också löser av.

Dina arbetsuppgifter:

• Ta emot och välkomna besökare. Du håller också ordning i gemensamma utrymmen, så att de är trevliga och fina.
• Beställa resor, göra uppdateringar i databaser och korrekturläsa text.
Kvalifikationer:
Här behöver du:

• Minst 1 års erfarenhet av reception och/eller administration.
• Gymnasieutbildning och goda färdigheter i Microsoft Office.
• Mycket god svenska och engelska i såväl tal som skrift.
Som person är du framåt, initiativtagande och med förmåga att ordna med vad som ligger för dagen. Du har inget emot blandade uppgifter, tvärtom. I dig har vi någon som gillar omväxling; att ibland korrekturläsa en text och i en annan välkomna besökare. Kanske för att du trivs med att hjälpa till, ge service och dessutom ordna med papper ibland. Är du också positiv, samarbetsvillig och med en ljus syn på arbetet? Då kommer du att trivas hos oss.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-06-16, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Andrea Bergström | andrea.bergstrom@randstad.se [ mailto:andrea.bergstrom@randstad.se ] |

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast lön
  • Deltid Visstid
  • Publicerat: 16 maj 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Facility Coordinator

Facility Coordinator

1 november 2024

1 november 2024

Administratör

1 november 2024

Shipping Office Assistant

Shipping Office Assistant

31 oktober 2024