Extrajobb som administratör till OKQ8

Extrajobb som administratör till OKQ8

Arbetsbeskrivning

Du som vill ha ett extrajobb i en administrativ roll har ett fantastiskt tillfälle nu. Vi söker en administratör till OKQ8 med start omgående! Du är välkommen in med en ansökan redan idag då vi jobbar med löpande urval.

OM TJÄNSTEN
OKQ8 är ett av Sveriges största drivmedelsföretag och vi drivs av att, tillsammans med våra medlemmar och kunder, vara med och påverka hela samhällets omställning till en hållbar morgondag. De behöver du din hjälp på deltid för att kunna hantera en större mängd fakturor. Arbetstiderna är flexbila men du förväntas arbeta minst 8-10 h i veckan, antingen hemifrån eller på kontoret på Sveavägen.

Under vecka 7 förväntas du kunna jobba heltid då ordinarie personal är på semester.

Du erbjuds


* Ett långsiktigt uppdrag
* Ett flexibelt deltidsjobb
* Möjlighet för heltid under sommar och högtider


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Dina arbetsuppgifter kommer exempelvis att vara:


* Ansvara för att bil- och lageravstämning utförs på ett korrekt och effektivt sätt
* Bil- och lageravstämning genom registrering av lastningar för transaktion, bilavstämning och utredning av differenser
* Registera fakturor i företagets interna system


VI SÖKER DIG SOM
- Studerar på högskola eller universitet på minst 50 %
- Har minst 1 år kvar på dina studier
- Har erfarenhet av serviceorienterat/ administratörs yrke
- Har god datavana och är bekväm med att arbeta med olika system och verktyg
- Har god skriftlig förmåga och flytande i tal och skrift på svenska då mycket av kommunikationen sker skriftligt

Meriterande


* Studerar logistik


Som person ser vi att du är


* Noggrann
* Flexibel
* Kommunikativ
* Förmågan att kunna prioritera
* Effektiv


Övrig information

Start:Omgående

Omfattning:Deltid, cirka 10h i veckan

Placering: Hemifrån eller kontoret på Sveavägen

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 januari 2023
  • Ansök senast: 13 februari 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Supply Chain Support

Supply Chain Support

26 april 2024

Shipping and Sales Coordinator

Shipping and Sales Coordinator

24 april 2024