Extrajobb som administratör till OKQ8

Arbetsbeskrivning

Du som vill ha ett extrajobb i en administrativ roll har ett fantastiskt tillfälle nu. Vi söker en administratör till OKQ8 med start omgående! Du är välkommen in med en ansökan redan idag då vi jobbar med löpande urval.

OM TJÄNSTEN
OKQ8 är ett av Sveriges största drivmedelsföretag och vi drivs av att, tillsammans med våra medlemmar och kunder, vara med och påverka hela samhällets omställning till en hållbar morgondag. De behöver du din hjälp på deltid för att kunna hantera en större mängd fakturor. Arbetstiderna är flexbila men du förväntas arbeta minst 8-10 h i veckan, antingen hemifrån eller på kontoret på Sveavägen.

Dina två främsta arbetsområden kommer att vara redovisning och dataadministration.

Du erbjuds
- Ett långsiktigt deltidsuppdrag på minst två år
- Möjligheten att arbeta fler timmar under sommaren

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter

Dina arbetsuppgifter kommer exempelvis att vara:


* Ansvara för att bil- och lageravstämning utförs på ett korrekt och effektivt sätt
* Bil- och lageravstämning genom registrering av lastningar för transaktion, bilavstämning och utredning av differenser
* Registera fakturor i företagets interna system
* Hantera rådata och effektivt plocka ut rätt material och information


VI SÖKER DIG SOM
- Studerar på högskola eller universitet på minst 50 %
- Har minst 1 år kvar på dina studier
- Har erfarenhet av serviceorienterat/ administratörs yrke
- Har god datavana och är bekväm med att arbeta med olika system och verktyg
- Har god skriftlig förmåga och flytande i tal och skrift på svenska då mycket av kommunikationen sker skriftligt

Det är meriterande om du
- Studerar logistik eller ekonomi

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Noggrann
- Flexibel
- Kommunikativ
- Förmågan att kunna prioritera
- Effektiv

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 september 2024
  • Ansök senast: 21 oktober 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Servicekoordinator till Sveba Dahlen

Servicekoordinator till Sveba Dahlen

15 november 2024