Extrajobb som Administratör till stort arkitektur- och teknikkonsultbolag

Extrajobb som Administratör till stort arkitektur- och teknikkonsultbolag

Arbetsbeskrivning

Är du student och har en administrativ ådra? Nu finns möjligheten att söka dig vidare till en av våra europaledande kunder inom arkitektur- och teknik. Arbetet är långsiktigt och fokuserar på administration av fastighetsdokument där du kommer arbeta mot en av bolagets kunder inom telekombranschen. Sök redan idag då vi arbetar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Vår kund är ett av Europas ledande arkitektur- och teknikkonsultbolag och arbetar med att göra vårt samhälle och våra städer mer hållbara. Bolaget erbjuder ett brett utbud av olika tjänster inom arkitektur, byggkonstruktion, installation, infrastruktur, vatten & miljö, projektledning, energisystem, IT för samhällsutveckling och industri.

I rollen som Administratör kommer du arbeta mot ett av bolagets telekomkunder. Arbetet innefattar administration rörande tillstånd och ansökningar ut mot kundens olika fastigheter som nu ska säljas av. Du kommer arbeta nära projektledare som i huvudsak har övergripande ansvar för detta och din uppgift blir således att stötta upp i administration kring ansökningsprocessen.

Vi tror att du som söker har ett genuint intresse för administrativt arbete. Framförallt tror vi att du är en positiv, social och ambitiös person. Viktigt är att du kan hantera lite högre arbetstoppar då arbetet är varierande. Utöver det bör du ha med dig tidigare data- och systemkunskaper.

Tjänsten är ett långsiktigt konsultuppdrag på deltid vilket innebär att du blir anställd som konsult hos oss och arbetar sedan ute hos vår kund i centrala Göteborg. Omfattningen kan variera men initialt räknar vi med att du kan arbeta ca 16 h/v. Arbetet sker på dagtid.

Du erbjuds


* Ett deltidsjobb under dina studier som ger dig meriterande arbetslivserfarenhet


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Administration rörande tillstånd och ansökningsprocessen
- Fylla i formulär
- Samarbeta med berörd projektledare

VI SÖKER DIG SOM
- Är studerande på eftergymnasial nivå och har minst 1 år kvar på dina studier
- Har goda data- och systemkunskaper
- Har obehindrade kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift - då det krävs i det dagliga arbetet

Meriterande är om du har:


* Erfarenhet från ett administrativt arbete


Som person ser vi att du:


* Är noggrann
* Har god social förmåga
* Är strukturerad


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Deltid ca 16 h/v, långsiktigt
* Placering: Centrala Göteborg
* Lön: Timlön
* Vi använder oss av rekryteringstester i den här rekryteringsprocessen som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. I det första urvalet kommer du att bli kontaktad av en rekryterare och få dessa tester skickat till din mejl.


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 februari 2023
  • Ansök senast: 17 mars 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024