Extrajobb som administratör under projekt till Valmet

Extrajobb som administratör under projekt till Valmet

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på deltid som varar i 12 månader. Tjänsten är på projektbasis och arbetstiden kommer att vara koncentrerad till specifika veckor under året. Till våren beräknas det vara 1 projekt och till hösten 2-3 st. Varje projekt är ca 11-14 dagar och utförs främst hos kunder på olika siter i Sverige men även uppdrag utomlands förekommer. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Valmet.

Om företaget:

Valmet är den ledande globala utvecklaren och leverantören av teknik, automation och service inom massa-, pappers- och energiindustrin. Valmet ingår i den finska Valmet-koncernen och levererar anläggningar, utrustning, processlösningar, service och experthjälp till pappersbruk, kemiska och mekaniska massabruk, fiberboard och energiindustri över hela världen. Valmet har en stor kundbas i Skandinavien där tre av fyra svenska pappersbruk är levererade av Valmet.

Arbetsuppgifter:

I rollen som Field Service Administrator kommer de huvudsakliga arbetsuppgifterna att innefatta daglig kontakt med underleverantörer och övrig personal som befinner sig på serviceuppdrag på olika siter hos kunder. Personalstyrkan på dessa siter kan uppgå till 120 personer. Projekten som utförs av Valmet är främst belägna på olika siter i Sverige, men det kan också förekomma uppdrag utomlands. Fokus är att i samarbete med arbetsledningen på platsen, hantera uppkommande frågor och behov från personalen. Detta innebär att hålla koll på hotellbokningar, boka resor och eventuella hyrbilar samt hjälpa till med ad-hoc uppgifter för att säkerställa att projektet fortskrider enligt tidplanen. Förutom daglig kontakt med arbetsledningen för respektive projekt, kommer kommunikationen att ske löpande med de övriga tre personerna i gruppen som koordinerar resurser centralt från Lindhomen i Göteborg.

• Kontakt med underleverantörer och personal
• Samarbete med arbetsledningen
• Säkerställa tidsplan för projekt
• Besvara frågor och behov

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Pågående studier på universitet/högskola
• Tidigare erfarenhet av koordinering och administration
• God datorvana och välorienterad inom MS Office och Excel
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska tal och skrift, kunskap inom ryska eller östeuropeiskt språk är meriterande

För att vara framgångsrik i denna roll, är det viktigt att du har en stark analytisk förmåga och en serviceinriktad inställning. Du ska trivas med att hantera många olika uppgifter samtidigt och inte ha några problem med att hugga i där det behövs. Du bör gilla att arbeta i en strukturerad miljö där du kan använda din förmåga att hålla ordning och reda.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 januari 2023
  • Ansök senast: 15 mars 2023

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


18 november 2024

31 oktober 2024