OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Som Leveransansvarig Chaufför kommer du att vara ICAs ansikte utåt och det är din uppgift att bemöta kunderna med professionalitet och service. Arbetsuppgifterna består av att köra ut leveranser av beställda varor ut till kund. Lastningen sker från kyllagret till bilarna som också är utrustade med kylaggregat. Din arbetsdag startar på e-handelslagret och där får du information om hur din dag kommer att vara upplagd och vilka kunder du ska leverera till.
Utbildningen kommer kräva att du kan arbeta 5 dagar sammanhängande tid för att sedan kunna vara klar för att ta pass efter förfrågan.
Ansvarsområden
Vi söker dig som tycker att det är genuint roligt att skapa nya relationer och som förstår vad som krävs för att relationerna ska bli långvarig och för att alltid hålla kunden nöjd och din serviceförmåga på hög nivå.
För att trivas i rollen ser vi att du är målinriktad och handlingskraftig. Du har ett utpräglat affärssinne, och ett starkt engagemang i det du företar dig. Du är serviceminded och flexibel, med en god förmåga att kommunicera med människor.
Du representerar företaget på ett professionellt sätt i alla lägen, i trafiken, ute hos kund och under hela din arbetsdag.
Vi ser gärna att du har gymnasiekompetens eller motsvarande. Du är kommunikativ och behärskar svenska i både tal och skrift.
Kvalifikationer
Pluggar du på distans eller har du idag ett deltidsjobb? Vill du ha ett flexibelt schema hos Sveriges mest folkkära företag? Är prestation, tempo och kvalité ord som du värdesätter på en arbetsplats? Då har du kommit rätt!
Vi söker dig som idag har en sysselsättning på 50%, tex studier eller annat deltidsarbete och som vill arbeta extra på ICA E-handel och ingå i ett härligt och engagerat team.
I enlighet med vårt kollektivavtal viktigt att du som söker kan uppvisa skriftligt intyg om att du har en annan huvudsaklig sysselsättning 50% alt studera på minst 50%.
Erfarenhet
Denna tjänst kräver att du haft svenskt B-körkort i minst 3 år.
Ansökan
Vi följer kundens volymprogram och tillsättning sker enligt behov och
överenskommelse.
Intervjuer och tillsättningar kommer att ske löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Observera att vi inte hanterar ansökningar via mail samt att tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdatum.
Som ett kvalitativt led i vårt rekryteringsarbete genomgår alla slutkandidater en bakgrundskontroll.
Välkommen med din ansökan redan idag!
Om företaget
ICA EHL Arendal
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044