OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Är du ekonomistudent och söker efter ett givande extraarbete inom området? Då kan vi ha rätt uppdrag för dig! Just nu söker vi en noggrann och engagerad ekonomiadministratör för extraarbete till kund i Linköping!
I rollen som ekonomiadministratör kommer du huvudsakligen arbete med hantering av inkommande leverantörsfakturor. Du arbetar med att på ett korrekt sätt scanna in och verifiera fakturor i systemet. Du kommer även få stötta med andra ekonomisysslor vid behov. Låter det som ett extraarbete för dig? Skicka in din ansökan redan idag!
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Till denna tjänst söker vi personer för extraarbete. Enligt vårt kollektivavtal är det därför viktigt att du som söker kan visa intyg att du har en annan huvudsaklig sysselsättning. Det kan vara exempelvis studier eller annat arbete med en omfattning på minst 50 %. Om du söker arbete på heltid så hänvisar vi istället till våra utannonserade tjänster för heltidsarbete.
Ansvarsområden
Som ekonomiadministratör kommer dina huvudsakliga ansvarsområden att vara:
- Hantering av inkommande leverantörsfakturor, scanna in och verifiera i ekonomisystem.
- Andra ekonomisysslor vid behov.
Arbetstider
Uppdraget avser extraarbete, gärna någon timme varje dag. Du kommer arbete hos kund i centrala Linköping under kontorstider. Måndag – fredag, 8 – 17.
Kvalifikationer
Till uppdraget som ekonomiadministratör söker vi dig som har:
- Pågående universitets-/högskoleutbildning med inriktning ekonomi
- Intresse för ekonomisk arbete, meriterande med tidigare arbetslivserfarenhet av området.
Som person söker vi dig som har en god administrativ förmåga och kan planera samt genomföra ditt egna arbete. Du är flexibel, noggrann och ansvarstagande.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansökan
2021-09-12, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Alice Lindell, alice.lindell@randstad.se
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044