Extrajobb som ekonomiadminstratör

Arbetsbeskrivning

Extrajobb som ekonomiadminstratör
Vi söker nu en ekonomiadministratör på deltid till vår attraktiva kund i Stockholm. Har du tidigare erfarenhet från en administrativ roll? Har du goda kunskaper i Excel såväl som övriga Office paketet liksom god svenska i både tal och skrift? Då har vi en tjänst för dig! Skulle du dessutom beskriva dig som noggrann, effektiv och samarbetsvillig? Vi söker nu en administratör inom ekonomi för extrajobb och även sommarjobb till ett väletablerat finansbolag i Nacka strax utanför Stockholm. Låter detta som en tjänst för dig? Då ser vi fram emot en kaffe och ett samtal ihop med dig!

Uppdragsgivare: Randstad

Omfattning: Deltid, du behöver kunna arbeta minst 2 heldagar vecka, 08.00-17.00. Start omgående och över sommaren jobb på heltid med preliminär start i juni och till och med augusti (veckorna 26-33).

Arbetsbeskrivning:
Här arbetar du i kontorslandskap i ljusa fräscha lokaler tillsammans med trevliga kollegor. I rollen som administratör inom ekonomi kommer du att arbeta med varierande och omväxlande arbetsuppgifter på ett väletablerat finansbolag.

Dina arbetsuppgifter till att börja med handla om registrering

På sikt kommer arbetet även innefatta;

• Hantering av felbetalningar till viss bokföring liksom ha kontakt med alla inblandade parter, både internt och externt med kunder, banker etc.
Kvalifikationer:
Här behöver du ha:

• Tidigare erfarenhet från en administrativ roll.
• Goda kunskaper i Officepaketet främst Excel.
• Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift.
Som person tror vi att du är noggrann, effektiv och tar ansvar för ditt arbete. Du trivs i en miljö där det stundtals kan vara högt tempo. Skulle du dessutom beskriva dig som lätt att samarbeta med och har en förmåga att kunna skapa goda relationer både internt och externt, är detta en roll för dig.

Vi ser det som plus (inte krav) om du har en gymnasieutbildning inom ekonomi eller studerar ekonomi på en eftergymnasial utbildning idag.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2018-02-20, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Marica Blomqvist | marica.blomqvist@randstad.se [ mailto:marica.blomqvist@randstad.se ] |

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast lön
  • Deltid Visstid
  • Publicerat: 26 januari 2018

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


20 december 2024