OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi dig som är serviceminded och har känsla för teknisk support.Du kommer att utgöra en viktig roll mellan kund och fälttekniker.Detta är ett perfekt extrajobb för dig som vill få in foten på ett internationellt IT-företag!Som Helpdeskmedarbetare ingår du i ett team där du kommer att ta emot tekniska problem som uppstår hos kund och vidareförmedla detta till fälttekniker.Ärenden hanteras med hjälp av telefon och e-mail och du kommer att utgöra en viktig roll i detta team.I dina arbetsuppgifter ingår även att registrera och följa upp dessa incidenter för att vara säker på att man funnit en lösning för alla parter.Detta är en extratjänst där arbetstiderna är förlagda till kvällstid på vardagar och dagtid under helger.Det finns även goda möjligheter till extrapass under sommaren.Denna tjänst ingår i vår bemanningsverksamhet, vilket innebär att du blir anställd av TNG och jobbar som konsult ute hos vår kund.Profil Vi söker nu dig som obehindrat kan förstå och använda svenska och engelska i både tal och skrift.Du är datavan, har ett tekniskt intresse och en god känsla för kundservice.Som person är du serviceminded, stresstålig och produktiv.Vi ser även att du är ordningsam och flexibel samt du har lätt för att arbeta i team.Din arbetsmoral är hög och du kommer snabbt in i nya rutiner.Ansök snarast då intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.Du ansöker om tjänsten enkelt genom att registrera dina kontaktuppgifter samt bifoga ditt färdiga CV i vår databas.Följ anvisad länk.TNG är bemannings- och rekryteringsföretaget som förmedlar arbete främst till unga i karriären och seniorer.Vi samarbetar med många ledande bolag och vi erbjuder tjänster inom olika branschområden och yrkeskategorier.Störst är vi inom områdena kundtjänst/administration, ekonomi/HR/lön och data/IT.Vi finns representerade med kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö.Läs mer om oss på www.tng.se