Extrajobb som IT-support till Acne Studios

Arbetsbeskrivning

IT-support
Extrajobb som IT-support till Acne Studios

arbetsbeskrivning.

Är du student och har erfarenhet av IT-support? Vill du arbeta i en internationell servicedesk med kunder från olika delar av världen? Då har vi det perfekta extrajobbet för dig!

Randstad Technologies är specialister inom IT. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, ser till att du får varierande och utvecklande uppdrag på olika företag, inom olika branscher. Hos Randstad Technologies står din personliga utveckling i fokus, och du erbjuds ett stort nätverk och många sociala aktiviteter.

ansvarsområden.

Du kommer att arbeta extra vid behov i servicedesken på huvudkontoret i Stockholm och möjlighet finns att arbeta oncall under kvällar och helger. Du kommer att vara anställd på Randstad Technologies och arbeta på uppdrag hos Acne Studios. Du kommer att arbeta i en servicedesk och bemöta människor främst via telefon och mejl. Du kommer att få mycket eget ansvar och det ställer krav på att kunna prioritera. Du kommer att hantera många ärenden samtidigt vilket ställer krav på struktur och att kunna hantera många bollar i luften samtidigt. Ärenden som du primärt kommer att arbeta med är olika typer av beställningar, kontoadministration samt support på olika programvaror som de jobbar mycket med, bland annat Adobe. Arbetsmiljön hos Acne Studios är aktiv och effektiv, service är naturligt.

Kund
Acne Studios är ett välkänt varumärke inom modebranschen med butiker och kontor över hela världen. Deras Service Desk tillhandahåller IT-support till såväl interna- som externa användare. För Acne är det viktigt att deras supporttekniker levererar service i världsklass.

omfattning.

Deltid/extra vid behov. Det finns även möjlighet till att arbeta oncall under kvällar och helger.

kvalifikationer.

För att lyckas i rollen behöver du ha tidigare erfarenhet av en teknisk support och vara van vid att hantera olika typer av ärenden både via telefon, mail, och face to face. 

- Studera minst 50% inom relevant område
- Erfarenhet från en servicedesk 
- Kunskap om Active Directory och kontohantering
- Erfarenhet av installation hårdvara (PC)
- Kunskaper inom Windowsklienter  
- Goda kunskaper inom det engelska språket (tal och skrift)

Meriterande
- Kunskap inom Office365
- Mac erfarenhet 
- Kunskap om Adobe (installation och felsökning)
- Erfarenhet från detaljhandeln
- Kunskaper i flera språk, särskilt franska och mandarin är meriterande

Personlighet
Du är en användarorienterad, entusiastisk och skicklig lagspelare med stor analytisk förmåga. Du är lösningsorienterad, tar egna initiativ och har en stark egen drivkraft. För kunden är det viktigt att ge service av hög kvalitet och du behöver vara serviceminded. Du har enkelt att sätta dig in i användarens problem och anpassa ditt språk efter användaren. Du kommer att få en hel del ansvar och måste därför ha förmågan att prioritera ditt arbete

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

ansökan.

2019-08-31, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Kontakta Helén Boström, helen.bostrom@randstad.se

om randstad.

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.

Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast och rörlig lön
  • Deltid Tillsvidare
  • Publicerat: 15 augusti 2019

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


IT-administratör

IT-administratör

15 november 2024

Digital Workspace specialist/Lead

15 november 2024