Extrajobb som Kontorsassistent / Office Assistant till Symphony

Extrajobb som Kontorsassistent / Office Assistant till Symphony

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på deltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Symphony. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

Symphony startade 2014 som en meddelandeplattform för att lösa datasäkerhet och efterlevnad, vara en plattform med öppen arkitektur och underlätta kommunikation mellan företag i realtid. Idag är Symphony den vanliga kopplingen för arbetsflöden på marknaden.

Symphonys användarbas är den största inom Financial Services. Idag har Symphony över en halv miljon användare och betjänar fler än 1 000 institutioner.

Symphony finns globalt, med kontor i bland annat London, New York, Singapore och Hong Kong, med kontor i Stockholm. Här sitter utvecklare som dagligen skapar bättre lösningar för Symphonys kunder.

Arbetsuppgifter:

Som kontorsassistent ansvarar för att kontorets allmänna ytor hålls rena och snygga. Du stöttar och hjälper kollegor som kan tänkas behöva hjälp med kontorsmaterial och leveranser. Du sköter även posthantering. Du beställer och köper i mat, fika och frukt till kontorets medarbetare och stöttar dem vid allmänna frågor om kontoret.
Din arbetsdag är varierande då du arbetar med de uppgifter som är mest prioriterade för stunden.

Koncernspråket är engelska och chefen för Office Management globalt sitter i London, en person som du har mycket kontakt med. Sverigechefen sitter på kontoret i Stockholm.

Jobbet är ett deltidsarbete och vi söker därmed dig som har ett annat arbete eller är student som kan jobba ca 10 timmar i veckan, ca 5 timmar åt gången på flexibla arbetstider.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Du har en annan sysselsättning om minst 50% såsom annat jobb eller student
• Erfarenhet av serviceyrket
• Tidigare arbete som receptionist eller kontorsassistent är mycket meriterande
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska

För att trivas i tjänsten är du serviceminded och tycker om att hjälpa andra. Du är strukturerad i ditt arbetssätt och gillar att ha ordning och reda omkring dig. I ditt bemötande till andra är du alltid trevlig och professionell. Det är även viktigt att du är flexibel och kan hantera oförutsedda situationer.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

OBS, DIN ANSÖKAN BEHÖVER INKLUDERA CV PÅ ENGELSKA.

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 augusti 2023
  • Ansök senast: 20 september 2023

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


22 november 2024