OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
HSB Östergötland bygger, äger och förvaltar fastigheter i västra Östergötland och södra Närke. Deras vision är ”Tillsammans gör vi livet enklare”, vilket fungerar som ledstjärna i det dagliga arbetet och i hela deras verksamhet. HSB har kontor i Linköping, Motala, Mjölby och Hallsberg och förvaltar cirka 180 bostadsrättsföreningar och har 18 200 medlemmar. De ägs av sina medlemmar och deras uppdrag är att tillsammans skapa det goda boendet. Som kooperativ organisation går all vinst tillbaka för att utveckla hållbarhet och trygghet i deras samlade verksamhet inom fastighetsförvaltning, medlemsverksamhet, nyproduktion och hyresrätter. De anpassar sig efter deras medlemmars behov och har fokus på medlemsnytta och medlemsinflytande.
HSB’s hållbarhetsarbete bedrivs på flera nivåer för att minimera miljöpåverkan från både byggande och boende samt maximera socialt ansvar. HSB arbetar för att miljöcertifiera och klimatdeklarera deras nyproduktion enligt Miljöbyggnad silver. HSB är även en aktiv part i Färdplanen för en klimatneutral byggsektor, som arbetar med samverkan för att kraftigt minska byggbranschens klimatpåverkan. Läs mer på (https://www.hsb.se/ostergotland/)
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av oss på Clevry och uthyrd som konsult till HSB Östergötland. Clevry ansvarar för rekryteringsprocessen och frågor gällande tjänsten ställs till ansvarig konsultchef, i detta fall Lajla Dzebic (lajla.dzebic@clevry.com). För att gå vidare i denna rekryteringsprocess behöver du utföra ett självskattningstest som skickas till din mail vid ansökningstillfället. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef.
Din roll
I rollen som kundsupport kommer du inneha en viktig roll där du är ansiktet utåt för HSB och där en god service kommer vara nyckelfaktorn i ditt arbete. Du kommer att ingå i ett team om fyra personer och dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att ta emot ärenden som kommer in via telefon, mail och besök. Du kommer att ta emot felanmälningar och svara på frågor gällande boende samt vägleda kunden i olika ärenden. Du kommer även tillsammans med ditt team att lösa medlemsärenden.
Start: Omgående
Omfattning: 5-20 h/vecka
Placeringsort: Linköping
Din profil
Vi söker dig som i dagsläget studerar på universitetsnivå och vill ha ett extrajobb vid sidan av studier. Har du tidigare erfarenheter av att arbeta med service ser vi detta som högst meriterande. Som person drivs du av att ge god kundservice och gillar att arbeta i en roll där du får hjälpa andra. Du är lyhörd och anpassningsbar efter kundens behov. Du har inga problem med att arbeta självständigt eller i samarbete med andra och uppskattar ordning och reda. Vidare ser vi att du är framåt och att du kan svenska och engelska flytande i tal och skrift.
Om Clevry
I över 30 år har Clevry varit en game changer för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Rekryteringsprocessen
Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 704 80 03 69. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)