OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du studerande och söker ett flexibelt och meriterande extrajobb att kombinera med studierna? Gillar du utmaningen att bemöta olika typer av människor och har ett genuint intresse för service? Då kan detta vara något för dig!
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi engagerade extramedarbetare till vårt callcenter för uppdragsinkasso på vårt kontor i centrala Göteborg.
Som callcentermedarbetare kommer du framförallt att stötta våra inkassohandläggare och rådgivare med inkommande telefoni. Samtalens karaktär varierar från korrespondens med gäldenärer och kunder till myndigheter. Våra uppdragsgivare är huvudsakligen bolag inom business to business samt fastighetsbranschen.
Arbetspassen är vanligtvis på fyra timmar och förlagda vardagar mellan kl. 8.00-17.00.
Tjänsten passar dig som är student, med ett flexibelt schema och som har ett genuint intresse av att ge kvalitativ service. Vi ser att du har möjlighet att arbeta minst tre pass á fyra timmar i veckan samt eventuellt supporta avdelningen vid semesterperioder.
VI SÖKER DIG SOM
Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift då du har både telefon- och mailkontakt med kunder.
Har tidigare arbetslivserfarenhet inom något serviceyrke och känner dig trygg med telefonen som främsta arbetsverktyg.
Är student på en eftergymnasial utbildning och har minst ett år kvar på dina studier.
Som person är du ansvarstagande, drivs av att utvecklas och att hela tiden komma framåt. Det krävs att du är flexibel och snabbt kan ändra dig efter förändrade förutsättningar. Vidare är du serviceminded och trygg i dig själv när det kommer till att fatta beslut.
OM COLLIGENT
Colligent bedriver inkassoverksamhet med juridisk konsultation och bygger sin verksamhet på effektivitet, tillgänglighet och på en digital plattform med ett stort antal börsnoterade bolag som uppdragsgivare.
Colligent är ett dotterbolag till Collector Bank AB som är en digital nischbank noterat på Nasdaq Stockholms mid cap-lista.
Huvudkontoret ligger i Göteborg men vi har inom koncernen kontor i Helsingfors, Oslo, Stockholm och Malmö.
ANSÖKAN
Sista ansökningsdag är den 2016-11-18. Intervjuer och urval kommer att ske löpande, varför tillsättning av denna tjänst kan komma att ske innan ansökningsperioden gått ut. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Ansvarig för Callcenter Hanna Hillerdal på telefonnummer 010-161 08 29 eller 0737-12 05 48.
Kontaktpersoner på detta företaget
Josef Bosaeus
0737120483
Carina Regnér
Hanna Hillerdal
010-1610829
Jeanette Wallin
0737-120474
Ida Ljungberg
Anna Selander
Josefine Berglund
0737-120601