OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som trivs med att hjälpa människor och anser att god service och ett gott bemötande är en självklarhet. Du behöver ha en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% så som student eller annat arbete.
Som kundservicemedarbetare arbetar du i ett väl sammansvetsat team där dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ta emot telefonsamtal, svara på e-post samt ge support via e-tjänster. Du arbetar med information och vägledning, hanterar och fördelar ärenden i ett flertal olika ärendesystem samt samarbetar med övriga instanser.
Extraarbete på timmar efter behov, dagtid på vardagar.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Till denna tjänst söker vi personer för extraarbete. Enligt vårt kollektivavtal är det därför viktigt att du som söker kan visa intyg att du har en annan huvudsaklig sysselsättning. Det kan vara exempelvis studier eller annat arbete med en omfattning på minst 50 %. Om du söker arbete på heltid så hänvisar vi istället till våra utannonserade tjänster för heltidsarbete.
Du ansöker på www.randstad.se, senast 2023-01-22. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Anna Lindqvist, anna.lindqvist@randstad.se.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansvarsområden
ta emot telefonsamtal
svara på e-post
ge support via e-tjänster
information och vägledning
hanterar och fördelar ärenden i ett flertal olika ärendesystem
Kvalifikationer
van att arbeta i olika affärssystem.
strukturerad, orädd, kvalitetsmedveten samt motiveras av att ge den bästa möjliga servicen och det bästa bemötandet i varje samtal och möte.
relationsskapande och tycker om att samarbeta med andra.
serviceminded, tydlig i din kommunikation och har förmågan att skapa förtroende.
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundservice via telefon/mail.
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044