OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker just nu efter 14 kundtjänstmedarbetare på deltid som kan komplettera vårt nuvarande team av servicestjärnor. Servicen mot våra kunder och intressenter är kärnan i vår verksamhet, vi ställer därför höga krav på kundbemötandet. Med en starkt tillväxtorienterad kultur är vi ett bolag som växer kraftigt år för år med en arbetsmiljö präglad av entreprenörsanda och driv. Vi sitter i öppet landskap vilket bidrar till en god lagsammanhållning och där alla samtidigt får god inblick i verksamheten. Vi arbetar ständigt med att bidra till nöjda kunder, hög lönsamhet och stark tillväxt.
Om tjänsten
I tjänsten som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för inkommande samtal och mejl. Vi arbetar dagligen med att besvara frågor kring ekonomisk- och teknisk förvaltning, såsom ekonomi, uthyrningar och felanmälningar. Vi söker sju medarbetare med inriktning mot den tekniska förvaltningen samt sju medarbetare med inriktning mot den ekonomiska förvaltningen.
Vi söker därför dig som
- Antingen har en pågående utbildning inom fastighetsföretagande eller yrkesutbildning inom fastighetsförvaltning
- Eller, har en pågående utbildning inom ekonomi eller administration
- Mycket goda kunskaper i svenska, i tal såväl som i skrift
För att trivas i rollen tror vi att du som person
- Noggrann. Det är viktigt att du är uppmärksam på detaljer.
- Är serviceinriktad. Servicen mot kunder och intressenter är kärnan i vår verksamhet.
- Flexibel. Det är viktigt att du snabbt och enkelt kan acceptera och se möjligheter i förändringar.
Om oss
Bredablickgruppen levererar kvalitetslösningar inom förvaltning, projektledning samt facility services. Vi är drygt 600 anställda som representerar Bredablick runt om i landet. Vi är en organisation utan glastak, där befordringar inte bestäms av ålder eller år i företaget utan av vad just du bidrar med. Vi kan ge dig en språngbräda till en häftig karriär och möjlighet att påverka på ett tidigt stadium om du ger oss ditt engagemang.
Ta nu chansen och följ med på vår spännande resa!
Övrig information
- Gruppintervju kommer att hållas 2021-01-11.
- Start: Utbildning kommer att hållas i början av februari samt i början av mars.
- Placering: Malmö, Grimsbygatan 24.
- Omfattning: 10-12 h i veckan, mer vid behov.
Älskar du kundservice och att hjälpa andra, ansök redan idag. I denna process tar vi inte emot några personliga brev.