Extrajobb som kundtjänstmedarbetare till Storesupport

Arbetsbeskrivning

Är du vår nya service-stjärna?

För att trivas i rollen som kundtjänstmedarbetare hos oss stimuleras du av koordinering och problemlösning i högt tempo. Vi tror att du är driven, initiativtagande och bra på att lägga upp en tydlig struktur för ditt arbete. Din kommunikation, oavsett om den sker i skrift eller tal, är mycket god. Du är självständig och motiveras av att ta stort eget ansvar men trivs såväl med arbete i team där du är prestigelös och inte rädd för att hugga i där det behövs.

Ett stort plus är om du har tidigare erfarenheter från detaljhandeln och/eller från kundtjänstarbete.

Arbetsuppgifter

Som extra kundtjänstmedarbetare på Storesupport ingår du i en växande organisation där vi är med och utvecklar detaljhandeln. Du bemannar kundtjänst under kvällar, helger och helgdagar enligt schema - det kommer även finnas möjlighet att jobba mer under sommaren och övriga semesterperioder.

Du kommer ingå i ett sammansvetsat team som har en betydande funktion i företaget. Du kommer dagligen vara med och bidra till att våra kunder och medarbetare får Sveriges bästa service!

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar:

- Ta emot inkommande förfrågningar från våra kunder via telefon och mejl
- Koordinera och bemanna såväl akuta som långsiktiga bemanningsuppdrag
- Lösa akut sjukfrånvaro
- Ha löpande dialog med kunder och medarbetare


Våra kunder och medarbetare kontaktar oss löpande i olika ärenden och för att vår leverans till kund skall vara kvalitativ krävs det att du är beredd på snabba puckar, trivs med många bollar i luften och kan omprioritera när det behövs.

Om tjänsten

Ett perfekt extrajobb för dig som studerar, där du förväntas kunna arbeta 10-15 timmar i veckan. Arbetspassen är förlagda 2-3 vardagskvällar mellan kl. 17-22 och varannan helg enligt ett löpande schema. Det är ett flexibelt upplägg där du utgår från vårt huvudkontor i Solna men kan arbeta delvis hemifrån. Önskvärt är att du har minst 1 år kvar av dina studier.

Om oss

Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Kunderna finns i detaljhandelns alla led - lager, logistik, e-handel, butiker och leverantörer. Vi är marknadsledande och har uppdrag i hela Sverige, kontoren finns i Malmö, Göteborg och huvudkontoret i Solna, Stockholm. Koncernen startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har 2 200 medarbetare. Storesupport ingår i Svensk Handel och har kollektivavtal med Handelsanställdas förbund. www.storesupport.se (http://www.storesupport.se/)

Ansökan

Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

Är du intresserad?

Tjänsten kommer tillsättas så snart vi hittat rätt kandidat - så skicka in din ansökan redan idag! Urval och intervjuer sker löpande. Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du välkommen att höra av dig till Marion på marion.wagby@storesupport.se.

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Jerry Stribrant
0761-27 20 22
Victoria Blomquist
0733- 44 54 51
Anna Wolthon
08-448 07 00
Tina Hamberg

Melodi Haghiri

Lisa Schuman

Jerry Stribrant

Johan Ekström

Alexandra Drakengård

Marion Wågby

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Storesupport
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 maj 2022
  • Ansök senast: 5 november 2022

Besöksadress

Vretenvägen 2, Stockholm
None

Postadress

Vretenvägen 2
Stockholm, 17154

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

CUSTOMER SERVICE ADMINISTRATOR

25 november 2024

25 november 2024