Extrajobb som orderplockare - Helsingborg

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter
I rollen som lagermedarbetare kommer arbetsuppgifterna övervägande bestå av orderplock av bl.a. krukväxter, snittblommor, krukor och fröer då vår kund är ett stort blomsterföretag. Du ansvarar för att deras orders är fullständiga samt färdigställda inom angiven tidsram inför leverans till butik. Arbetet är aktivt då du står och går under hela passet, det kommer även att förekomma arbete i cirka +4°C.

Arbetstider
Arbetstiderna är förlagda måndag-söndagar, fördelat på fyra skift: 6-15, 7-16, 8-17. Under högsäsong 05-14:00 och 15-00. Högsäsongen är från mars-juni, där ser vi gärna att man kan jobba 2-3 pass/veckan. Behovet kommer att minska efter detta och gå ner till 1-2 pass/veckan.

Start för tjänsten är omgående och inleds med två dagars betald utbildning.

Personliga egenskaper/kvalifikationer

Som orderplockare ser vi att du är uthållig och trivs med att jobba i grupp, samt ha förmågan att hålla tempo och fokus uppe. Du bör vara i god fysisk form då det förekommer en del tunga lyft och arbetet sker i ett raskt tempo. Vidare är du också ambitiös och ser till att arbetet utförs med hög kvalité då felplock får direkta konsekvenser för beställande butik. Vikt kommer även att läggas vid dina övriga personliga egenskaper.

Krav

- För att anställas samt vara anställd i denna tjänst krävs att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Exempel på annan huvudsaklig sysselsättning är studier på minst halvfart (50%), annat arbete där du är garanterad arbete minst 50%, eget företag eller elitidrottare. Du kommer behöva uppvisa intyg på din huvudsakliga sysselsättning innan eventuell anställning för denna tjänst.

- Eftersom arbetsplatsintroduktion, säkerhetsregler, säkerhetsgenomgångar och övriga instruktioner sker på svenska behöver du behärska svenska språket.

Meriterande
- Truckkort A

- Hantering av scanner

- Tidigare erfarenhet av arbete med växter

Om oss
Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Kunderna finns i detaljhandelns alla led - lager, logistik, e-handel, butiker och leverantörer. Storesupport är marknadsledande och har uppdrag i hela Sverige, kontoren finns i Malmö, Göteborg och huvudkontoret i Solna, Stockholm. Koncernen startades år 2000, omsätter 400 MSEK och har 2 000 medarbetare. Svenska Storesupport Lager & Logistisk AB är ett auktoriserat bemanningsföretag och anslutet till Kompetens­företagen via Almega. www.storesupport.se.

Storesupport är en del av Jobandtalent, den snabbast växande aktören inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika.

Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att våra anställda inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

Är du intresserad?
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Varmt välkommen!

Kontaktpersoner på detta företaget

Jerry Stribrant
0761-27 20 22
Victoria Blomquist
0733- 44 54 51
Anna Wolthon
08-448 07 00
Tina Hamberg

Melodi Haghiri

Lisa Schuman

Jerry Stribrant

Johan Ekström

Alexandra Drakengård

Marion Wågby

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Storesupport
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 maj 2023
  • Ansök senast: 31 maj 2023

Besöksadress

Vretenvägen 2, Stockholm
None

Postadress

Vretenvägen 2
Stockholm, 17154

Liknande jobb


4 oktober 2024