OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv.
Vi söker nu en personlig assistent till vår kvinnliga kund boende i centrala Malmö för extrajobb med chans till fasta pass vid överenskommelse. Arbetstider är förlagda som dygnspass 15.00-15.00 och på natten ingår 9,5 timmars väntetid.
Dina arbetsuppgifter blir att hjälpa till med allt som kan förekomma i kundens dagliga livsföring. Detta innebär personlig omvårdnad, daglig skötsel av hem, hushåll samt matlagning men även att följa med kunden på aktiviteter. Kundens intressen är musik, promenader och matlagning.
Vår kund trivs bäst med kvinnliga sökande. Du är lugn, pålitlig, punktlig, ansvarsfull och har lätt för att samarbeta. Du tar egna initiativ och ser möjligheter i stället för problem. Du skall ha förståelse för kunden och dennes situation och på ett professionellt sätt kunna lösa uppkomna problem. Tidigare erfarenhet av arbete som personlig assistent samt kunskap om och erfarenhet av att arbeta med autistiska personer är meriterande.
Tjänstgöringsgrad och arbetstider: Timvikariat med chans til fasta pass vid överenskommelse. Arbetstiderna är förlagda 15.00-15.00 alla veckans dagar.
Lön: Lönen är fast enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal.
Tillträde: Enligt överenskommelse.
Att jobba på Humana
Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Våra värdegrundsord - Engagemang, glädje och ansvar är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig.
Läs mer om hur det är att jobba som personlig assistent hos oss på Humana HÄR
Vad händer nu?
Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga.
För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten.
Om Humana
Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor.
Välkommen med din ansökan!
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor
Kontaktpersoner på detta företaget
Eleonor Löfstedt, Enhetschef
Ulrika Bergqvist, Regionchef/Verksamhetschef
Lise-Lotte Jönsson, Bitr. Enhetschef
042-3115841
Erica Pettersson Wentzel, Enhetschef Eleonoragården
0706-84 72 15
Mats Hagberg, Enhetschef
0768-36 19 07
Kristina Bergmark, Enhetschef Mathildagården
0725- 43 68 50
Disa Steffner, Enhetschef Dalilagården
0725-43 68 18
Line Aas, Enhetschef
070-528 92 86
Jessica Andersson, Enhetschef
042-3115815
Jessica Eriksson, HR-konsult