Extrajobb som personlig assistent till man i Övik!

Extrajobb som personlig assistent till man i Övik!

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv.  

Nu söker vi en personlig assistent till en av våra kunder i Örnsköldsvik. Vår kund är en rullstolsburen man med ett omfattande hjälpbehov. Kunden behöver hjälp i sin vardag, både i och utanför hemmet.

Om tjänsten:
Vi söker dig som är intresserad av extrajobb i vår och som sedan kan jobba på schema i sommar. Arbetstiderna är förlagda vardagar och helger 09.45-00.30 alternativt dygnspass. 
Som personlig assistent ska du finnas till hjälp där funktionsnedsättningen sätter gränser, vilket till exempel omfattar personlig hygien, matlagning och andra vanligt förekommande sysslor.

Vem vi söker:
Det är viktigt att du är en glad, lugn och trygg person som gillar att ta egna initiativ. Vi söker dig som har stor social kompetens och trivs med att träffa människor. Vi ser gärna manliga sökanden och stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Mer information tilldelas vid en intervju.

Arbetstid/Varaktighet:Vi tillämpar tidsbegränsad anställningsform "så länge uppdraget varar" samt timanställning.
Lön:Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal.
Tillträde: Enligt överenskommelse, gärna så snart som möjligt.
Ansökan:Din ansökan kommer läsas av personal vid Humana, av kunden och dennes anhöriga. Rekryteringen sker löpande så skicka gärna in din ansökan redan idag!

Att jobba på Humana

Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor.

Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Vi arbetar vi alltid utifrån vår värdegrund - engagemang, glädje och ansvar. Våra värdegrundsord är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig. 

Läs mer om hur det är att jobba som personlig assistent hos oss på Humana HÄR

Vad händer nu? 

Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. 

Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga. 

För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. 

Välkommen med din ansökan!

Artiklar i detta ämnet

  1. Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor

Kontaktpersoner på detta företaget

Eleonor Löfstedt, Enhetschef

Ulrika Bergqvist, Regionchef/Verksamhetschef

Lise-Lotte Jönsson, Bitr. Enhetschef
042-3115841
Erica Pettersson Wentzel, Enhetschef Eleonoragården
0706-84 72 15
Mats Hagberg, Enhetschef
0768-36 19 07
Kristina Bergmark, Enhetschef Mathildagården
0725- 43 68 50
Disa Steffner, Enhetschef Dalilagården
0725-43 68 18
Line Aas, Enhetschef
070-528 92 86
Jessica Andersson, Enhetschef
042-3115815
Jessica Eriksson, HR-konsult

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Humana AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 april 2021
  • Ansök senast: 18 maj 2021

Besöksadress

Lingvägen 34 341 91 Ljungby
None

Postadress

Lingvägen 34 341 91 Ljungby
Ljungby, 34191

Liknande jobb


13 november 2024

Vikarier hos man i Rättvik

Vikarier hos man i Rättvik

13 november 2024

13 november 2024