Extrajobb som produktionsadministratör på Martin&Servera

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter
Som produktionsadministratör kommer du att arbeta i en pulserande miljö hos Martin&Servera som är en av Sveriges ledande restauranggrossist. Du kommer att ha varierande arbetsuppgifter inom orderstyrning och produktionsadministration. Orderstyrningen släpper order till lagret, ser över orderläget och hanterar saknade varor. Arbetet kommer även att vara serviceinriktat såväl internt som kundrelaterat. Detta är alltså en roll där du kommer att verka som spindeln i nätet.

Arbetstider
Tjänsten startar med två veckors upplärning där du lär dig arbetsuppgifterna och rutinerna på arbetsplatsen. Arbetstiden kommer att vara varierande mellan 07:00- 18:00. Därefter kommer dina arbetsdagar vara vid behov där kort framförhållning kan ske, det är därav viktigt att vara flexibel. Under sommarmånaderna kommer du bli schemalagd upp till heltid. Start för tjänsten är i samråd med dig som erbjuds tjänsten.

Personliga egenskaper/kvalifikationer
- Du gillar och förstår vikten av att jobba enligt satta rutiner.
- Du är öppen och vill utvecklas tillsammans med gruppen och som individ.
- Vi ser att du är lösningsorienterad, flexibel, besitter en stark kommunikativ förmåga och du drivs av att hela tiden hitta den effektivaste lösningen.
- Du har grundläggande kunskaper i Excel och Word, det är även meriterande med vana av lagerstyrningsystemt/affärssystem.
- Erfarenhet av LEAN och förbättringsarbete.
- För att anställas och vara anställd i denna tjänst krävs det att du studerar eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 procent.
- Arbetsplatsintroduktion, säkerhetsregler, säkerhetsgenomgångar och övriga instruktioner sker på svenska vilket innebär att du behöver behärska det svenska språket mycket bra både i tal och skrift.
- Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.




Om oss
Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Kunderna finns i detaljhandelns alla led - lager, logistik, e-handel, butiker och leverantörer. Storesupport är marknadsledande och har uppdrag i hela Sverige, kontoren finns i Malmö, Göteborg och huvudkontoret i Solna, Stockholm. Koncernen startades år 2000, omsätter 400 MSEK och har 2 000 medarbetare. Svenska Storesupport Lager & Logistisk AB är ett auktoriserat bemanningsföretag och anslutet till Kompetens­företagen via Almega. (http://www.storesupport.se/).

Är du intresserad?
Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Så ansök redan idag.

Varmt välkommen!

Kontaktpersoner på detta företaget

Jerry Stribrant
0761-27 20 22
Victoria Blomquist
0733- 44 54 51
Anna Wolthon
08-448 07 00
Tina Hamberg

Melodi Haghiri

Lisa Schuman

Jerry Stribrant

Johan Ekström

Alexandra Drakengård

Marion Wågby

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Storesupport
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 mars 2021
  • Ansök senast: 30 april 2021

Besöksadress

Vretenvägen 2, Stockholm
None

Postadress

Vretenvägen 2
Stockholm, 17154

Liknande jobb


27 november 2024