OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Är du en glad och pratsam person som gillar att träffa nya människor? Söker du efter ett exrajobb på vardagarna? Vi söker dig som är flexibel och vill bli vår kunds ansikte utåt i receptionen!
Den här tjänsten är för dig som vill ha fasta arbetstider 08.00-12.00 varje måndag och fredag, rollen kommer även innebära extrapass när ordinarie receptionist är borta. Tiderna du arbetar varierar från vecka till vecka men vi förväntar oss att du är tillgänglig 2-3 dagar/veckan då vi planerar schemat utefter våra kunders önskemål.
Vi värdesätter långsiktiga relationer med våra kunder och konsulter, därför önskar vi att du ser dig själv i denna roll i minst 2 år.
Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare, därav värdesätter vi dina åsikter högt och är lyhörda.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt, därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör.
Arbetsuppgifter
Som konsult i vår backup-pool kommer du stötta våra kunders receptioner i Göteborg och Mölndal när ordinarie personal är frånvarande. Du kommer framförallt stötta vår kund måndagar och fredagar som har kontor vid Linnégatan.
Huvudsakliga arbetsuppgifter som receptionist består av att ge service genom ta emot besökare, svara i telefon och mail. Andra arbetsuppgifter är bl.a. posthantering, kökssysslor, stötta kollegor, behjälplig vid konferenser, inköp av kontorsmaterial samt enklare administration.
Detta är ett arbete för dig som har annan huvudsaklig sysselsättning så som student, driver eget företaget eller är pensionär. Det är ett arbete för dig som endast har ett fåtal fasta föreläsningar i veckan eller som studerar på distans och kan lägga upp ditt schema som du vill. Vi kan komma och ringa dig med kort varsel och din flexibilitet är därför av stor vikt.
I kontorsreceptioner kan det förekomma lugna perioder, vilket innebär att du måste ta egna initiati att hålla dig sysselsatt samtidigt som det är viktigt att du trivs i ett lugnt tempo.
Som företagets ansikte utåt är det viktigt att du trivs med att träffa nya människor och att ge service till både kunder och intern personal. Vi värdesätter även din kommunikativa förmåga.
Kvalifikationer
- Avslutad gymnasieutbildning.
- Flytande svenska i tal och skrift samt mycket goda kunskaper i engelska.
- Du har annan sysselsättning på minst 50 %.
- Tillgänglig 2-3 heldagar i veckan, endast vardagar.
Övrigt
Fast timlön enligt kollektivavtalet.
Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag!
Kunskap-, engelska- och personlighetstester samt bakgrundskontroll kan komma att göras på slutkandidater.
Kontaktpersoner på detta företaget
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Lisa Nidén
031-711 98 00
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Teresa Åkemar
Teresa Åkemar
031-7119800
Linn Mann
Anna Holmefeldt
031-711 98 00
Anna Holmefeldt
Elin Andersson
031-711 98 00
Anna Berggren
031-711 98 00