Extrajobb som receptionist för innovativt miljöbolag

Arbetsbeskrivning

Extrajobb som receptionist för innovativt miljöbolag
Letar du efter ett givande extrajobb, såväl över sommar som i höst? Vi har nu en öppning som receptionist på extrabasis. Starten är enligt överenskommelse och du börjar med 14 dagars upplärning. Därefter bokas du in vid behov, perfekt för dig som brinner för service och samtidigt letar efter ett kompletterande extrajobb. Placeringen är dessutom i Linköping med närhet till såväl lånecykel som tåg.

Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Linköping

Omfattning: Vid behov, för start enligt överenskommelse och året ut. Uppdraget startar med 2 veckors heltid, därefter blir du inbokad efter behov (och för deltid under sommaren).

Arbetsbeskrivning:
Vår kund är en innovativ koncern inom energi och miljö. Här sitter du i företagets reception, i anslutning till huvudentrén. Visst har du också kollegor, de sitter i rum omkring receptionen. Förutom en omtyckt arbetsplats så finns här möjlighet till såväl lånecykel som nära till tåget (10 minuter).

Dina arbetsuppgifter:

• Ta emot, välkomna och registrera besökare.
• Svara i växeln och allmänna kontorsuppgifter.
• Internservice (för besökare och personal).
Kvalifikationer:
För att bli aktuell i extrajobbet som receptionist så är du serviceinriktad med ett tydligt kundfokus. Vi tänker helt enkelt att du brinner för högklassig service, eftersom du är företagets ansikte utåt. Du är också initiativtagande, ser vad som behöver göras och tar itu med det. Är du dessutom positiv, bra på att nå olika människor och läsa av behov? Då kommer du att bli en uppskattad kollega här.

Vi ser det som meriterande om tidigare arbetat som receptionist, men det är inte ett krav. Däremot förväntar vi oss att du håller en god svenska och engelska i både tal och skrift. Då uppdraget är ett extrajobb så ser vi gärna att du har en kompletterande sysselsättning i form av till exempel studier, annat deltidsarbete och/eller eget företag.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-03-24, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Martin Sjögren | martin.sjogren@randstad.se [ mailto:martin.sjogren@randstad.se ] |

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast lön
  • Deltid Visstid
  • Publicerat: 16 mars 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Facility Coordinator

Facility Coordinator

1 november 2024

1 november 2024

Administratör

1 november 2024

Shipping Office Assistant

Shipping Office Assistant

31 oktober 2024