OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som är student, driver eget företag eller har en annan sysselsättning om minst 50% som vill arbeta extra som receptionist!
Vill du arbeta med service där du får möjlighet att utvecklas och skapa nya kontakter? Beskriver du dig som social, ordningsam och positiv? Då har vi tjänsten för dig!
Arbetsbeskrivning
I rollen som receptionist ger du företagets besökare ett första intryck av verksamheten och blir genom det ansiktet utåt.
Som receptionist kommer arbetsuppgifterna främst bestå av; Ge företag och tillhörande kunder ett trevligt bemötande och god service via reception, telefon/växel och mail.
Vara behjälplig vid enklare administration, posthantering och på bästa sätt hantera olika typer av situationer som uppstår med genomgående hög servicegrad.
Arbetstimmarna är förlagda under kontorstid och kan variera mellan kortare pass och heldagar. Du kommer att ha 1-2 kortare arbetspass schemalagda per vecka och sedan hoppa in vid kollegors frånvaro. Därmed är det viktigt att du är flexibel och har möjlighet att hoppa in vid kort varsel.
Din profil
Vi söker en noggrann och ordningsam person som tar stort ansvar för sina arbetsuppgifter. Du brinner för servicerollen och värdesätter ett professionellt bemötande i alla kontaktytor, såväl internt som gentemot besökare. Du kan hantera olika arbetsuppgifter parallellt utan att tumma på noggrannhet och kvalitet.
Din roll är värdefull för att verksamhetens dagliga arbete ska flyta på smidigt varpå det krävs att du har vilja och engagemang att snabbt sätta dig in i dina arbetsuppgifter. Du kommer att få introduktion innan du kan arbeta självständigt. Här blir du del av ett härligt gäng med god sammanhållning.
Vi söker dig som Är student på mint 50% alternativ har en annan huvudsaklig sysselsättning om minst 50%. Detta krävs enligt vårt kollektivavtal vid extraarbete och behöver kunna styrkas.
Arbetar självständigt och ansvarsfullt.
Har goda kunskaper i såväl svenska som engelska.
God datorvana
Har du erfarenhet från liknande arbete är detta givetvis meriterande.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet samt flexibilitet avseende arbetstider.
Övrig information:
Start: omgående
Placering: Linköping, cirka 20-40 timmar i månaden
Du kommer att vara anställd av OnePartnerGroup och jobba som konsult hos Tekniska verken.
Intresserad?
Vid frågor kontakta ansvarig rekryteringskonsult: Julia Hermansson, julia.hermansson@onepartnergroup.se